Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en dagkrem med spf. Bruke MD formulations til vanlig, men har lyst til å prøve en annen dagkrem. Hørt at disse to merkene fungerer godt å "blande"..

Har normal hud/ med noen tørre områder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte alltid Decleor sin dagkrem tidligere, helt til jeg oppdaget Vichy på apoteket. Den har spf og er ekstra rik. Jeg er kjempefornøyd med kremen og kjøpte meg øyekrem i samme slengen.

Skrevet

Jeg brukte alltid Decleor sin dagkrem tidligere, helt til jeg oppdaget Vichy på apoteket. Den har spf og er ekstra rik. Jeg er kjempefornøyd med kremen og kjøpte meg øyekrem i samme slengen.

Er det spf i disse? Jeg er på jakt etter en dagkrem med spf ;) Helst fra Decleor :)

Vichy har jeg prøvd før, og følte den la seg litt "utenpå" huden, flasset litt av og sånn.. (mener det var den hvertfall)

Skrevet

Er det spf i disse? Jeg er på jakt etter en dagkrem med spf ;) Helst fra Decleor :)

Vichy har jeg prøvd før, og følte den la seg litt "utenpå" huden, flasset litt av og sånn.. (mener det var den hvertfall)

Ja, det er spf 15 UVA. Den er jo laget for min type hud - jeg er ehh "godt voksen" og kremen heter Liftactiv CxP SPF 15 UVA.

Jeg jobber som sekretær og sitter store deler av dagen foran PC - huden trenger masse fukt og det gir denne kremen. Bruker Clinique sin hudvask morgen og kveld og tar på meg Vichy-kremen etterpå, synes den er helt genial på min vinterhud.

Vet ikke om den er god nok når solen kommer. Jeg sykler til og fra jobb hver dag og er veldig utsattt for sol, må nok finne meg en med høyere beskyttelse om noen måneder.

Skrevet

Vichy og Clinque er dårlige merker.

• Liker 3
Skrevet

Noen som vet hva en dagkremen heter? Er jo forskjellig, for alder kanskje.. Jeg er i slutten av 20 årene..

Skrevet

Mulig for deg, men ikke for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror den fuktighetskremen i decleor aroma white-serien inneholder solfaktor. :)

Jeg har ikke testet den, men har planer om det. Noen parfymelle-parfymeri selger Decleor, kanskje du kan be om en prøve?

Skrevet

Mulig for deg, men ikke for meg.

Bruker man MD vil alt være bortkastet hvis man supplerer med slike merker.

• Liker 1
Skrevet

Bruker man MD vil alt være bortkastet hvis man supplerer med slike merker.

Ikke Decleor vel? Md og den er god kombinasjon?

Skrevet

Ikke Decleor vel? Md og den er god kombinasjon?

Nei, det var et svar til vedkommende som anbefalte Vichy og Clinique.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det var et svar til vedkommende som anbefalte Vichy og Clinique.

Det var til meg. Kommer ikke på at MD er spesialprodukt. Jeg har aldri hatt problemer med huden min så for meg er fuktighet og solbeskyttelse det eneste jeg må passe på.

Skrevet

Ja, det var jo skikkelig saklig. Du har vel forlest deg på visse blogger, og svelger alt som står der rått, uten å kunne vurdere selv?

• Liker 1
Gjest Chillpill
Skrevet

Jeg er også på utkikk etter en litt rimelig dagkrem med solfaktor. Har hatt en sminkefjerner i Vichy som jeg likte godt, men de tester jo på dyr i følge Peta, så det er uaktuelt. Body Shop har et par med faktor, men den ene har faktor 30, noe jeg synes blir litt mye, og den med faktor 15 synes jeg lukter litt vondt. Så her vil jeg følge med!

Skrevet

Decleor er vel ikke akkurat det billigste på markedet, men ;)

Skrevet

TS spør etter krem fra Decleor tror jeg... Eller noe annet som er bra og blande med MD produkter, slik jeg tolket det ;)

Skrevet

TS spør etter krem fra Decleor tror jeg... Eller noe annet som er bra og blande med MD produkter, slik jeg tolket det ;)

Decleor har ikke dagkrem med solfaktor, og dermalogica kan fint brukes med MD formulations:)

Skrevet

Jeg tror den fuktighetskremen i decleor aroma white-serien inneholder solfaktor. :)

Jeg har ikke testet den, men har planer om det. Noen parfymelle-parfymeri selger Decleor, kanskje du kan be om en prøve?

Hva med denne? Hvorfor kan ikke den brukes som dagkrem?

Skrevet

Ja, det var jo skikkelig saklig. Du har vel forlest deg på visse blogger, og svelger alt som står der rått, uten å kunne vurdere selv?

Nei, det er min egen vurdering. Jeg leser alltid ingredienslisten på alt jeg vurderer å kjøpe. Disse to merkene har jeg prøvd mye forskjellig fra selv og min erfaring er at de har dårlige produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...