-Fiona- Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Ja, hvor skal jeg henvende meg for å få sydd nytt trekk til sofaen min? Gjerne i Hedmark, men er også åpen for å sjekke ut andre steder på østlandet... Makan assa, sofaen er ikke mer enn fire år gammel, men jeg føler katten her ødelegger den med all røytingen sin
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Jeg gjorde det selv og jeg er ikke noe spesielt flink til å sy. Jeg tok trekket av en rygg- og en setepute og brukte de som mønster. ble jo ikke helt profft, da, men fint nok! Hvis du har tenkt å levere den inn til fullstendig omtrekking hos en møbeltapetserer så er det kjempedyrt, så da lønner det seg heller å kjøpe ny sofa.
-Fiona- Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2012 Takk for svar. Jeg tenker ikke å trekke om sofaen, bare få sydd et trekk som man kan tre på og eventuelt ta av igjen hvis man vil vaske det. Men hva gjorde du med selve sofaen? Ser for meg at det er et mareritt å få til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå