AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Hvor finnes det kule elastiske jeans for oss med brede hofter. Ikke alle er skapt med strikkepinneben..
Gjest "gjest" Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Hvilken levismodell da? ID Curve serien. 1
KaDust Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Levis sine er de eneste som ser bra ut på mine hofter. De er også de eneste jeg vet om for tiden som har low waist, så lavt som jeg liker å ha det. Kan ikke ha litt høye bukser i det hele tatt for da dominerer hoftene mine grasalt. Men de er jo jævla dyre da.
Gjest Sanne__ Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Levis sine er de eneste som ser bra ut på mine hofter. De er også de eneste jeg vet om for tiden som har low waist, så lavt som jeg liker å ha det. Kan ikke ha litt høye bukser i det hele tatt for da dominerer hoftene mine grasalt. Men de er jo jævla dyre da. Kan de kjøpes på nett?
KaDust Skrevet 27. februar 2012 #8 Skrevet 27. februar 2012 Kan de kjøpes på nett? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/merkekl%C3%A6r/levi-strauss-441/ Der bl.a
Ryvre Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Jeg kjøper jeans på kappahl og h&m på Nordby i Sverige. De sitter som støpt over mine nokså brede hofter og de er skikkelig fine også Ikke koster de så mye heller I Norge finner jeg sjeldent jeans som passer godt på meg uten å måtte betale masse for dem.
KaDust Skrevet 27. februar 2012 #10 Skrevet 27. februar 2012 Jeg kjøper jeans på kappahl og h&m på Nordby i Sverige. De sitter som støpt over mine nokså brede hofter og de er skikkelig fine også Ikke koster de så mye heller I Norge finner jeg sjeldent jeans som passer godt på meg uten å måtte betale masse for dem. Hadde jeg også gjort om jeg ikke hadde vært så forbaska høy.
Ryvre Skrevet 27. februar 2012 #11 Skrevet 27. februar 2012 Hadde jeg også gjort om jeg ikke hadde vært så forbaska høy. Da burde du se en gang til. Jeg er 1,78 og noen av buksene må jeg legge opp for jeg tråkker på kanten med hælen.
Maestro Skrevet 27. februar 2012 #12 Skrevet 27. februar 2012 Jeg er 177 cm med brede hofter og litt store lår(påstår jeg da! ) helt øverst, å noen modeller hos Vero Moda passer eg smashing bra.
KaDust Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Da burde du se en gang til. Jeg er 1,78 og noen av buksene må jeg legge opp for jeg tråkker på kanten med hælen. Jeg er 183 og har kort overkropp og lange bein. Så jeg har sett nok. Skal jeg ha bukser som er lange nok må jeg har str 36 i lengden. I norge og sverige finnes bare 32 og 34 (en veldig sjelden gang 36) og ingen av standardbuksene til H&M eller noe sånt er langt nok i det HELE tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå