Gå til innhold

Jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finnes det kule elastiske jeans for oss med brede hofter. Ikke alle er skapt med strikkepinneben..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Topshop:)

Skrevet

Levis har.

Hvilken levismodell da?

Gjest "gjest"
Skrevet

Hvilken levismodell da?

ID Curve serien.

• Liker 1
Skrevet

Levis sine er de eneste som ser bra ut på mine hofter. De er også de eneste jeg vet om for tiden som har low waist, så lavt som jeg liker å ha det. Kan ikke ha litt høye bukser i det hele tatt for da dominerer hoftene mine grasalt. :P Men de er jo jævla dyre da.

Gjest Sanne__
Skrevet

Levis sine er de eneste som ser bra ut på mine hofter. De er også de eneste jeg vet om for tiden som har low waist, så lavt som jeg liker å ha det. Kan ikke ha litt høye bukser i det hele tatt for da dominerer hoftene mine grasalt. :P Men de er jo jævla dyre da.

Kan de kjøpes på nett?

Skrevet

Jeg kjøper jeans på kappahl og h&m på Nordby i Sverige.

De sitter som støpt over mine nokså brede hofter og de er skikkelig fine også :)

Ikke koster de så mye heller :)

I Norge finner jeg sjeldent jeans som passer godt på meg uten å måtte betale masse for dem.

Skrevet

Jeg kjøper jeans på kappahl og h&m på Nordby i Sverige.

De sitter som støpt over mine nokså brede hofter og de er skikkelig fine også :)

Ikke koster de så mye heller :)

I Norge finner jeg sjeldent jeans som passer godt på meg uten å måtte betale masse for dem.

Hadde jeg også gjort om jeg ikke hadde vært så forbaska høy. :P

Skrevet

Hadde jeg også gjort om jeg ikke hadde vært så forbaska høy. :P

Da burde du se en gang til. Jeg er 1,78 og noen av buksene må jeg legge opp for jeg tråkker på kanten med hælen.

Skrevet

Jeg er 177 cm med brede hofter og litt store lår(påstår jeg da! :sjenert: ) helt øverst, å noen modeller hos Vero Moda passer eg smashing bra. :)

Skrevet

Da burde du se en gang til. Jeg er 1,78 og noen av buksene må jeg legge opp for jeg tråkker på kanten med hælen.

Jeg er 183 og har kort overkropp og lange bein. Så jeg har sett nok. Skal jeg ha bukser som er lange nok må jeg har str 36 i lengden. I norge og sverige finnes bare 32 og 34 (en veldig sjelden gang 36) og ingen av standardbuksene til H&M eller noe sånt er langt nok i det HELE tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...