Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å studere det til høst, vet jeg har flere år på å finne ut av mine muligheter, men jeg er av den typen som liker å planlegge godt.

Jeg har jobbet litt som lærer og har tenkt på og ta PPU etter bachelor i engelsk, men det er fordi det eneste jeg vet noe om og føler meg trygg på. Men jeg er redd det blir lite spennende og at jeg blir fort lei.

Jeg har lest i kataloger og i universitetets sider at man kan jobbe i mediet og som kommunikasjonsrådgiver, det høres litt mer spennede ut enn lærer.

Er det noen her som vet om hva man kan bruke bachelor i engelsk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter den opp :)

Skrevet

Ja, i utganspunktet kan du ha mange spennende jobber men dessverre er det en kort og veldig generell utdanning. PPU høres bra ut, for ellers er det ikke så veldig mange jobber hvor de trenger folk som kan litt om Europa og litt om Amerika... For folk som er veldig flinke, motiverte og gode på nettverksbygging er det alltid håp, og hvis du får noen interessante ekstrajobber eller praktikum så hjelper det veldig, men med en så generell utdanning tror jeg du må virkelig jobbe for å skape deg en nisje og et ”merke.”

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...