Gå til innhold

"Catfight"

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

For 2 uker siden, på en fest i Bergen, kom en helt ukjent jente bort til meg, hun bannet å oppførte seg helt jævlig.

Jeg spurte henne hva hun ville?

Noen av vennene hennes sto rundt henne, som jeg kjenner.

Så slo hun meg, i ansiktet. (jeg har aldri vekslet et ord med henne, heller ikke gjort henne noe.)

Hun viste ikke noe tegn til å være spesielt full, men jeg sto der og var helt sjokka, jeg hadde ingen reaksjon, bare bannet litt stille, for å så gå min vei.

Men jeg føler at jeg burde reagert, for jeg føler meg som en liten pingle. Som bare gikk min vei..

Er også ganske flau…..

Hvordan burde jeg reagert?

Og hvordan skal jeg være/oppføre meg når jeg ser hennes venner?

Sliter litt med å legge dette bak meg.

ja, men så spør "vennnene" dine hvorfor hun slo da? skal vel mye til før folk kommer bort sånn og slår

Endret av Nuppdupp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nok smart å bare gå. Om du hadde gjort noe tilbake kunne det der ha utviklet seg til noe skikkelig nasty.

Slik gærninger som bruker voldt uten noen grunn er troende til mye rart. Blitselig sitter du i fyllearesten uten fortenner og bare halvparten av håret igjen.

Gjest Elissima
Skrevet

Klyp henne i puppen hvis du ser henne igjen. Works every time :)

Skrevet

Dette er et eksempel på det kulturelle skadeverket feminismen har gjort. Kvinner oppførte seg ikke som menn før i tiden.

Det gjør forsåvidt ikke kvinner nå heller, men feminismen har gjort det mer sosialt akseptabelt for kvinnelige avvikere å leve ut sitt maskuline avvik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...