Gå til innhold

"Catfight"

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 uker siden, på en fest i Bergen, kom en helt ukjent jente bort til meg, hun bannet å oppførte seg helt jævlig.

Jeg spurte henne hva hun ville?

Noen av vennene hennes sto rundt henne, som jeg kjenner.

Så slo hun meg, i ansiktet. (jeg har aldri vekslet et ord med henne, heller ikke gjort henne noe.)

Hun viste ikke noe tegn til å være spesielt full, men jeg sto der og var helt sjokka, jeg hadde ingen reaksjon, bare bannet litt stille, for å så gå min vei.

Men jeg føler at jeg burde reagert, for jeg føler meg som en liten pingle. Som bare gikk min vei..

Er også ganske flau…..

Hvordan burde jeg reagert?

Og hvordan skal jeg være/oppføre meg når jeg ser hennes venner?

Sliter litt med å legge dette bak meg.

Skrevet

Du aner ingenting om hvorfor hun slo?

nei, har aldri sett henne før, og har aldri snakket med henne.

Skrevet (endret)

Jeg ville nok ha ventet til hun hadde ble skikkelig full, så gitt henne et fint slag i hodet med noe tungt i hånda. Og så ville jeg ha overtalt en kamerat til å gi henne en god omgang juling, siden hun slo uprovosert.

Endret av Snøvott
Skrevet

Synes du tok det helt riktig, men hvis hun kommer bort til deg igjen, eller hvis du hører noe fra hennes venner i sakens anledning så vil vel riktig kommentar være: "Skjer det en gang til, så anmelder jeg saken. "

• Liker 5
Gjest "gjest"
Skrevet

Synes du tok det helt riktig, men hvis hun kommer bort til deg igjen, eller hvis du hører noe fra hennes venner i sakens anledning så vil vel riktig kommentar være: "Skjer det en gang til, så anmelder jeg saken. "

Nemlig.

Skrevet

Takk for svar, synes bare det var veldig flaut..

Og er litt redd for hvilke kommentarer jeg kommer til å få når jeg møter på vennene hennes..

Gjest BettyBoop
Skrevet

Og er litt redd for hvilke kommentarer jeg kommer til å få når jeg møter på vennene hennes..

har du såra noen hun kjenner?

Gjest "gjest"
Skrevet

Som kanskje skulle ha grepet inn og tatt med seg den der skitkjerringa heim etter og fått henne til å be om unnskyldning til deg.

Synes du skal spørre dem om hva i helvete det der var for noe og gi en beskjed om at skjer det noe igjen så blir snuten de første som skal høre om det.

• Liker 1
Skrevet

"Skjer det en gang til, så anmelder jeg saken. "

Kanskje ikke så dumt, hun vil nok flire seg halvt i hjel så hun glemmer å slå.

Skrevet

har du såra noen hun kjenner?

Nei, har ikke gjort det.

Fikk den følelsen av at jeg var et offer som hun kunne slå for å virke "kul" ..

Skrevet

Du har faktisk vært den voksne her, og du kunne (kan fremdeles) anmelde kjerringa.

Hadde noen slått meg så hadde jeg også latt være å ta igjen for å så heller vurdere om jeg skal anmelde personen.

Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne, skjønner godt at du er flau og føler deg ydmyket, men det var denne drittkjerringa som gjorde noe galt, ikke du.

Du var "the bigger (wo)man". Vær stolt over det du.

• Liker 4
Skrevet

Du har faktisk vært den voksne her, og du kunne (kan fremdeles) anmelde kjerringa.

Hadde noen slått meg så hadde jeg også latt være å ta igjen for å så heller vurdere om jeg skal anmelde personen.

Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne, skjønner godt at du er flau og føler deg ydmyket, men det var denne drittkjerringa som gjorde noe galt, ikke du.

Du var "the bigger (wo)man". Vær stolt over det du.

Takk for det :)

Forhåpentligvis vil jeg ikke møte henne med det samme, ettersom jeg aldri har sett henne før (?)

Føler det er litt barnslig å slå, ord funker like bra.

Skrevet

Helt enig med Anonym over meg.

Du var den voksne her og du gjorde det riktige ved å bare gå. Hadde jeg vært deg så hadde ikke jeg eller gjort noe.

Hadde jeg derimot vært noen som ikke var innblandet, så ville jeg kommet til deg og stått på din side. Det syns jeg var dårlig at ingen gjorde.

Kan hende hun så på deg som en trussel, eller som et offer.

Begge deler var uansett grunnen til at hun følte at hun måtte hevde seg selv foran alle andre for å ikke miste sin status på en måte.

Litt sånn som man ser i amerikanske high-school filmer :fnise:

Skrevet

Takk for det :)

Forhåpentligvis vil jeg ikke møte henne med det samme, ettersom jeg aldri har sett henne før (?)

Føler det er litt barnslig å slå, ord funker like bra.

Kjerringa er sikkert selv flau over det hun har gjort, venninnene likeså. Og er de IKKE det, så er de noen hjernedøde høns som ikke skjønner bæret uansett.

Møter du venninnene igjen: Hold hodet høyt og lat som du ikke aner hvem de er. Vær 100% overlegen og kald.

Møter du selve slådama igjen: Send ett iskaldt blikk som faktisk kunne ha drept, deretter later du som om du ikke aner hvem hun er. 100% overlegen og kald.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Takk for støtte og tips ;)

Håper for hennes egen del at det ikke er en vane for henne å slå folk hu ikke liker eller hvilken grunn hun nå hadde for å slå..

Skrevet

Absolutt ingen grunn til å føle seg flau, virker som det var en mye flauere situasjon for henne! Det ser ganske dumt ut å komme opp i trynet til tilfeldige personer, yppe og slå. Særlig når den personen ikke gidder å ta igjen en gang ;)

Skrevet

Jeg ville også bare gått.

Slike folk er ikke verd et sekund av min oppmerksomhet.

Skrevet

vel, for å gi henne en lærepenge kunne du jo ha gitt henne et slag...

men jeg syntes det er litt teit av deg å være FLAU for at du ikke slo henne/kjefta på henne.... o.O

Det aller beste i sånne situasjoner er jo egentlig å bare gå vekk, som du gjorde. Hvorfor bruke tida si på plagsomme små jenter liksom?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, har ikke gjort det.

Fikk den følelsen av at jeg var et offer som hun kunne slå for å virke "kul" ..

For ei sjuk kjerring. Var lurt av deg å ikke slå tilbake tror jeg. Hun virker som en type person som kunne lagt all skyld på deg og så hadde du sittet i saksa.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...