AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Dere som har innglasset balkong, hvor mye betalte dere? Og ble dere fornøyd? Hvordan blir det med temperatur og fukt etc, kan man oppbevare ting der på vinterstid?
Sugerøret Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 ca 47.000 totalt.Men vi har med slike fleksible "persienner" som du kan skyve opp ned osv. Fukt er ikke et problem,vi har brukt verandaen mye lengre enn normalt.Det kommer litt ann på temperaturen ute,men om det blir veldig kaldt kan det brukes som kjøleskap Så deilig å slippe snø ,regn eller vind inn på verandaen! Kan sitte der ute mye lengre som sagt,nyte høsten og tidlig vår. (vi har sørvendt veranda da )
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 ca 47.000 totalt.Men vi har med slike fleksible "persienner" som du kan skyve opp ned osv. Fukt er ikke et problem,vi har brukt verandaen mye lengre enn normalt.Det kommer litt ann på temperaturen ute,men om det blir veldig kaldt kan det brukes som kjøleskap Så deilig å slippe snø ,regn eller vind inn på verandaen! Kan sitte der ute mye lengre som sagt,nyte høsten og tidlig vår. (vi har sørvendt veranda da ) Hvor stor er din veranda? Hvor lenge er det siden du betalte den prisen? Jeg bor dessverre i borettslag, så jeg kan ikke velge leverandør fritt.
Sugerøret Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 hmm ca 2meter x 4meter. 8kvadrat? Bor i borettslag jeg også.Lumon som monterte opp her hos meg. Vi fikk verandaen innglassert i fjor sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå