AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Hei! Er på leting etter filmer jeg kan se med en gutt. Jeg er selv veldig glad i typiske jentefilmer, men vil spare han for dette. Tenker på filmer med litt action. Gjerne komedier også. Ikke ekle eller skumle. Har ikke sett så mange slike, men f.eks The italian job, Fast and the furious, Mission impossible, Hangover, Hot Fuzz. Kommer ikke på fler. Har dere noen forslag?
Gjest Cakenommy Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Boondock Saints, Never Back Down, Warrior, Fight Club
Ego Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Snatch Lock, Stock and Two Smoking Barrels Mean Machine
Gjest just words Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Noen av mine favoritter er: Rush Hour 1 og 2 Gåten Jason Bourne Kill Bill Gladiator Speed Hanna The tourist Salt Limitless Bad boys 1 og 2 Epic movie Lara Croft filmene Knight And Day Mission: Impossible xxx Mr. and Mrs. Smith Gone in 60 seconds Taxi 1 Juno Knocked up 28 days Yes man Kopps Superbad Matrix Endret 27. februar 2012 av just words
Rusken Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Ocean's eleven Skikkelig bra film, og den er veldig morsom i tillegg. Også er det masse kjekke mannfolk, for eksempel Brad Pitt og George Clooney Da kan du i ditt stille sinn sikle litt på de, liksom. Running scared er drit bra. Er en veldig spennende action-thriller med en skikkelig kul twist på slutten. En av mine yndlingsfilmer! Edit: Må legge til The prestige også Endret 29. februar 2012 av Rusken
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 Det beste er jo skrekkfilmer, for da kan gutten holde rundt deg og passe på deg
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 som jeg alltid gjør, så vil jeg anbefale the human centipede (både enern og toern) og a serbian film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå