AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Singel dame her. Voksne barn så godt som iallefall. Yngste er sytten og snart på vei ut av redet.Problemet er at de ønsker å koble meg til eksen som jeg forøvrig er god venn med "delvis også for å holde fred" har vi et platonisk venneforhold. Han ønsker vel mer men jeg er klar og tydelig på at jeg ikke ønsker mere. Jeg vil være fri og har en sterk trang inni meg til at ingen på nåværende tidspunkt skal koble meg til noen som helst.Jeg vil puste og være fri så når der feks kommer innbydelser pr sms fra familen til meg vedr oss begge blir jeamper inni meg men svarer klart at han mesten må svare for seg selv. Det er en balansegang hvor langt man skal slippe eksen innpå seg for individuelle forhold når det gjelder de voksne barna og hans kontakt med min familie for øvrig gjør det veldi vanskelig - og umulig å puffe ham helt ut i periferien.Jeg vil ha mitt liv !BASTA!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 TS: Det må du vel nesten si til familien din da. Jeg skjønner ikke helt hva du vil med denne tråden. Hva spør du egentlig om?
Gjest UngKalven Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Jeg vil ha mitt liv !BASTA! Det virker ikke som du har baller nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå