Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben har vi en del fysiske økter, og en dag i garderoben etter dusj var det ei som tok på seg et bodybutter som luktet kokos. Det luktet så godt!

Noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodyshop :) Og du får skikkelig god og myk hud også!

Skrevet

Kan man bestille det på nett? :)

Skrevet

Kan man bestille det på nett? :)

Jepp :) Bare å se på nettsiden deres :)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg ville prøvd det som dei sel på Boots først. Eg såg ho i bloggen Killer Colors tilrå det, og argumenterte med at det er mindre seigt enn det til The Body Shop. Eg har nemleg kokoskremen til The Body Shop og kan stadfeste at det blir liggjande utanpå kroppen som ei seig hinne i kva som kjenst som ei æve.

Skrevet

Eg ville prøvd det som dei sel på Boots først. Eg såg ho i bloggen Killer Colors tilrå det, og argumenterte med at det er mindre seigt enn det til The Body Shop. Eg har nemleg kokoskremen til The Body Shop og kan stadfeste at det blir liggjande utanpå kroppen som ei seig hinne i kva som kjenst som ei æve.

Hmm, jeg har det fra Body Shop, og jeg synes ikke det er seigt i det hele tatt! Synes det trekker inn veldig fort..

Gjest Tigress
Skrevet

Hmm, jeg har det fra Body Shop, og jeg synes ikke det er seigt i det hele tatt! Synes det trekker inn veldig fort..

Kan hende du har tørrare hud enn meg, då? Det ligg i alle fall utanpå huda mi som ei seig hinne.

Skrevet

Kan hende du har tørrare hud enn meg, då? Det ligg i alle fall utanpå huda mi som ei seig hinne.

Har ganske "normal" hud, men det har nok absolutt noe med forskjellige hudtyper å gjøre ja. :) Sånn er det jo egentlig med de fleste produkter!

Skrevet

Unnskyld meg, men det er litt tungvint å lese det du skriver.

Mener ikke å være frekk altså. Men jeg lurer f.eks litt på hva det siste der betyr.

"ei æve" ???

• Liker 1
Skrevet

jeg liker godt Body shop sin kokos bodybutter,men må vente en god stund før jeg har på meg klær etterpå. Huden min blir silkemyk :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Æve betyr evighet både på nynorsk og bokmål. Tigress skriver på nynorsk, det har du vel hatt på skolen eller?

For øvrig enig i at det ikke trekker godt inn, og i tillegg syns jeg det lukter for mye kokos, men det er jo en smakssak.

Skrevet (endret)

Anbefaler heller Spa recourse sitt body butter du får på Vita. de har med kokos dusft og andre dufter. det trekker fort inn og har veldig fin konsistens. er mye bedre enn body butteret til TBS.

koster kun 99 så veldig fin pris:)

Endret av mari4ever
Skrevet

Body Shop sin bruker jeg MASSE av i hvertfall. Kjøp på utelandsreise i taxfree, da er den billig;)

Jeg liker ikke de man får kjøpt på apoteket og andre plasser, jeg har prøvd. Jeg synes ikke de lukter like godt, og konsistensen er ikke god heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...