Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På salg eller lavpris. Har du en side å anbefale. Jeg det trenger er en side som har mye og eldre bøker og ikke bare de siste nye. :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, den vet jeg om, synes det kanskje ikke er så billig og har ikke så gamle bøker. Men det kan jo hende jeg tar feil og at jeg ikke er god nok til å søke.. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken sjanger er det du er ute etter da? Jeg sparte i hvert fall amnge hundre kroner på å kjøpe bøkene gjennom bokkilden da jeg studerte økonomi.

Skrevet

Jeg tenker med på samfunnsvitenskapelige bøker og humanoria. Har så lyst til å skaffe meg bøkene jeg så trist :cry: solgte i studietiden. Primært ønker jeg sosiologi/psykologi/pedagogikk. Men jeg skal prøve å søke mer.. takk for tips

Skrevet

Har fundert på om det er lurt å spare på bøkene mine, jeg synes dem er interresante og jeg veit jeg kommer til å bruke dem fra tid til annen. Eller bør jeg selge dem?

Eneste tipset jeg ahr er bokkilden jeg og desverre, ellers hvis du har utenlandske bøker (hender at noen er det) så kan det hende du finner dem på amazon.co.uk

Skrevet
Eller bør jeg selge dem?

Nei, ikke gjør det. Jeg angret dypt :(

Takk for tipset :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...