skandale Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Har lyst til å prøve å stemple på neglene mine. Selve stempelet og skrapen er i hus, og skal kjøpe plater snart, men det er så utrolig mange å velge mellom! Har du noen gode tips til sider som selger fine plater? Hvilket merke liker du best? Hvor selger de greie tykke lakker til stempling? Vil gjerne ha alt så rimelig som mulig i første omgang, før jeg vet om det er noe jeg kommer til å fortsette med. Og sist, men ikke minst, er det vanskelig å få til pent? Håper dere kan hjelpe meg!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Bundlemonster har masse fine plater til en fin pris.
OPIgirl Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Har lyst til å prøve å stemple på neglene mine. Selve stempelet og skrapen er i hus, og skal kjøpe plater snart, men det er så utrolig mange å velge mellom! Har du noen gode tips til sider som selger fine plater? Hvilket merke liker du best? Hvor selger de greie tykke lakker til stempling? Vil gjerne ha alt så rimelig som mulig i første omgang, før jeg vet om det er noe jeg kommer til å fortsette med. Og sist, men ikke minst, er det vanskelig å få til pent? Håper dere kan hjelpe meg! Sjekk ut nelly.com. Jeg har kjøpt derfra og er ganske fornøyd.
Maiava88 Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Jeg kjøpte på e-bay... De første gangene så fikk jeg ikke til det i det heletatt! Helt til jeg oppdaget at det var en slik plastfilm på flatene Men jeg får det fortsatt ikke pent.. Tror stempelet er for hard, for det tar nesten ikke til seg mønsteret når jeg bruker neglelakken som er egnet for stempling. Funker bedre med tynnere neglelakk, men fargen blir veldig svak
skandale Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2012 Maiava88, har du ekte konad, eller de andre? Har hørt det kan hjelpe å file stempelet så det blir litt ruere og tar til seg mer farge. OPIgirl, takk for tipset, men der synes jeg platene var ganske dyre i forhold til på ebay. Er det en grunn til det, eller er det bare fordi det er en norsk side?
LeaMichele Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Konadnailart.com har jeg bestilt fra. Veldig fornøyd med det. Synes å huske det var litt billigere enn ebay også. Jeg fikk det fint første gang jeg prøvde det, så lenge jeg ruller stemplet over neglen så blir det fint.
OPIgirl Skrevet 27. februar 2012 #8 Skrevet 27. februar 2012 Maiava88, har du ekte konad, eller de andre? Har hørt det kan hjelpe å file stempelet så det blir litt ruere og tar til seg mer farge. OPIgirl, takk for tipset, men der synes jeg platene var ganske dyre i forhold til på ebay. Er det en grunn til det, eller er det bare fordi det er en norsk side? Det er nok bare fordi det er en norsk nettbutikk. Ellers synes jeg det nesten kan bli like dyrt med porto fra utenlandske nettbutikker.
Maiava88 Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Maiava88, har du ekte konad, eller de andre? Har hørt det kan hjelpe å file stempelet så det blir litt ruere og tar til seg mer farge. OPIgirl, takk for tipset, men der synes jeg platene var ganske dyre i forhold til på ebay. Er det en grunn til det, eller er det bare fordi det er en norsk side? Vet ikke? Takk for tipset! Det må prøves
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #10 Skrevet 27. februar 2012 Er dette noe jeg kunne gitt i bursdagsgave til niesen min som blir 11 i år? Eller er det mer for voksne?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #11 Skrevet 27. februar 2012 Om hun er flink for alderen med litt pirkete og detaljerte hobbyer så er det nok en fin gave. Men det er ikke noe for de utålmodige og rotete.
Wonders Skrevet 25. juli 2012 #12 Skrevet 25. juli 2012 Det heter Konad nailstamping. Kjøper man fake så er det graveringen på skivene som ikke er dype nok og mønsteret blir da ikke sterkt nok... Her er noe av det jeg har laget på mine negler med KONAD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå