Gå til innhold

Svarfristen er ute, men mangler framleis svar?

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråle
Skrevet

Når kan eg starte å purre på middagsgjestar som ikkje har svart på innbydingane. Svarfristen gjekk ut 20. mai. Er eg masete/ pirkete som irriterer meg over dette? Bryllaupet skal stå 20. juli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev ogsaa paa middagsinvitasjonene at jeg oensket svar innen den 20. mai ... og vi er i dag den 22. og jeg har ikke faatt svar fra halvparten engang. Tror jeg gir de til i slutten av maaneden, etterpaa blir jeg aa ringe til de hvor svar har uteblitt.

Skrevet

Dersom dere har muligheten bør dere la de respektive mødre få denne jobben. Myyye greiere enn å gjøre det selv!12

Gjest lilletroll
Skrevet

ÅÅÅ knurre!!! Er ikke folk uforskammede!!!! Det var ei venninne bl.a som ikke hadde svart på vår innbydelse (det er foreldrene våre som ber) og jeg sendte rett og slett melding til henne den dagen fristen gikk ut for å forsikre meg om at hun hadde fått innbydelsen. Ille er det også med de som føler de er så selvskrevne at de ikke trenger å si i fra......Synes IKKE du er pirkete i det hele tatt!!!!12

Skrevet

Siden det er et must å få svar innen fristen, sa vi rett ut at alle de som ikke svarte innen den, regnet vi med at ikke kom!!!

Og dukker de opp på dagen, ja da er det ikke plass til dem. Så enkelt er det. Om ikke fok har vett på å gi svar til fristen på en sånn spesiell dag, da kan de la vær å komme!!!!

*synes det er uhøflig og egoistisk*

Nå var vi heldige og fikk svar fra alle innen 15.mai, så vi slapp å bekymre oss for det icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er litt drøyt å bare utelate de som ikke har sagt at de kommer sånn helt uten videre også. Det kan jo opppstå veldig pinlige og uheldige situasjoner på selve dagen da, og det vil iallfall ikke jeg ha på selva dagen. Jeg mener om de allikevel kommer og forventer å være en av gjestene, kan det blir "bråk". Ikke noe hyggelig.

Men ta ringerunden du eller får noen andre til å gjøre det. Eller send ut en "purring" hvor det står at om man ikke hører noe tar vi det som ei nei til innbydelsen. Det går jo an.

Skrevet

vi hadde frist til 15 mai. Men selvsagt er det noen som enda ikke har svart. Blir irritert jeg. Så nå må vi purre på dem-

Jeg mener det er de som burde bli pinlig berørt når de ikke svarer til fristen. Jeg blir iallfall ikke pinlig berørt. Må bare ha svar sånn at det ikke blir noe tull.

12

Skrevet

re helt enig,man bør overholde fristen.vi satte fristen til 22.mai,og fremdeles er det 5 par som ikke har sagt i fra verken det ene eller andre.selv om vi ikke vil ha et stivt bryllup så vitner det om dårlig respekt for oss,og at de kanskje mener det er en selvfølge at de kommer som noen over her mente.dårlig gjort!jeg kommer også til å ringe å purre på dem over helga,men det burde ikke være nødvendig! icon_mad.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...