Gå til innhold

En kjapp en..

slapp_nuddel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, en kjapp en innimellom er deilig det! :Nikke:

Av og til kan forspillet rett og slett føles som et pliktløp man må igjennom, før man får premien.

:blunke:

Men blir det BARE kjappe, er det selvfølgelig ikke så morsomt lenger :riste::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda et kjappt knull er ikke å forakte. Men hva sier dere jenter til at mange av oss gutta synes det er godt bare det å "feie over dere" og tømme oss inni eller på dere! Er dette fortsatt jevngodt med deres vurdering av "en kjapp en"?

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda et kjappt knull er ikke å forakte. Men hva sier dere jenter til at mange av oss gutta synes det er godt bare det å "feie over dere" og tømme oss inni eller på dere! Er dette fortsatt jevngodt med deres vurdering av "en kjapp en"?

Er det ikke det som er en kjapp en da?? :klø:

Jeg er for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel noe lignende det du beskriver som er en kjapp en da... Men, samboeren ville heldigvis ikke sagt det på den måten...da hadde noe av respekten mellom oss 2 fått seg en trøkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:o Er det ikke det som er en kjapp en da? Ingenting er bedre enn å føle seg så begjæret at han ikke klarer annet enn bare å ta deg fort der og da. Det er liksom umulig å sidestille det med "å elske" eller den slags. Jeg er for kjappinger, det er utrolig opphissende og tilfredsstillende. Når det er sagt er jeg også for lengre kosestunder, så klart, men det er på en måte helt ulike sjangre.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp en kommer jo av dyrisk, rå og hemningsløs lyst på partneren sin. Bare ta henne der og da, bare fordi du MÅ :D

Det blir jo selvsagt også å tømme seg.. men har jo mange ganger opplevd at jentene får orgasme av en kjapp en jeg. Faktisk mange orgasmer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp en kommer jo av dyrisk, rå og hemningsløs lyst på partneren sin. Bare ta henne der og da, bare fordi du MÅ :D

Det blir jo selvsagt også å tømme seg.. men har jo mange ganger opplevd at jentene får orgasme av en kjapp en jeg. Faktisk mange orgasmer :wink:

Ka skulle vi ha gjort uten hærlige kåte kvinnfolk!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Syns en kjapp en med kjæresten er helt greit,sånn av og til :)

Det er ikke alltid man orker laange forspill og kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp en skal være å feie/bli feid over.

Det er jo det som er så deilig med det...dyrisk lidenskap...fort og brutalt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjappis er topp! Selv om jeg ofte må overbevise samboeren min om at det faktisk er greit! Og at jeg liker det! Han tror det blir tøm og røm, og kun nytelse for han! Prøver å si at jeg faktisk ikke MÅÅÅ ha orgasme hver gang vi har sex! Så lenge begge liker det, er det ikke noe i veien med kjappiser med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...