Miranda Skrevet 24. januar 2004 #41 Del Skrevet 24. januar 2004 Vet du ikke at tullinger har det "sjovere", da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2004 #42 Del Skrevet 26. januar 2004 Yepp! HAr det moro vi... Selv om det er mandag.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. januar 2004 #43 Del Skrevet 26. januar 2004 Yepp, ser ut til at vi er ganske enige her, ja. Jeg får tilfredsstillelse av å "bli tatt" og av å ha lang sex, men snuskepjuskekosesex, med levende lys og klassisk musikk?!?! takk for den.. jeg var på ikea og kjøpte te-lys og sto 3 timer i kø for din skyld jeg.. det er siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2004 #44 Del Skrevet 26. januar 2004 takk for den.. jeg var på ikea og kjøpte te-lys og sto 3 timer i kø for din skyld jeg.. det er siste gang Jeg liker slikt, lurven! Av og til, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2004 #45 Del Skrevet 26. januar 2004 takk for den.. jeg var på ikea og kjøpte te-lys og sto 3 timer i kø for din skyld jeg.. det er siste gang Jeg liker jo tantrisk sex med deg, da Gollum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. januar 2004 #46 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg liker slikt, lurven! Av og til, hvertfall. grunnen til våre lange forspill er jo at den vekteruniformen er så vansklig å få av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. januar 2004 #47 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg liker jo tantrisk sex med deg, da Gollum... du er så flink til sånn tantra du.. sist gang fikk jeg 9 på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2004 #48 Del Skrevet 26. januar 2004 du er så flink til sånn tantra du.. sist gang fikk jeg 9 på rad Jeg vet det kjære, jeg kan mine saker, vet du... Har kjøpt ny sånn akrobat-bok til oss nå, og et par kroker til å ha i taket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. januar 2004 #49 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg vet det kjære, jeg kan mine saker, vet du... Har kjøpt ny sånn akrobat-bok til oss nå, og et par kroker til å ha i taket nå ble jeg glad nå... jeg har snart bursdag vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2004 #50 Del Skrevet 26. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #51 Del Skrevet 27. januar 2004 *humre* Tullinger er bra de... er tulling selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 27. januar 2004 #52 Del Skrevet 27. januar 2004 En kjapp en på morgen kvisten er utrolig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #53 Del Skrevet 27. januar 2004 Hadde vært fint å starte arbeidsdagen med en kjapp en ja... Hadde blitt litt mer kvikk i kroppen tenker jeg meg... Skulle nesten prøvd i morgen tidlig... noen frivillige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #54 Del Skrevet 28. januar 2004 En kjapp en på morgen kvisten er utrolig deilig Ja, som det heter i husstanden vår: "Vil du prøvesitte morgenkvisten min?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. januar 2004 #55 Del Skrevet 28. januar 2004 Til dåke ladies Er ein kjapp ein bare samleie for dåke eller er det nøye med orgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. januar 2004 #56 Del Skrevet 29. januar 2004 :oops: Jeg pleier igrunnen å få orgasme av en kjapp en, også, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2004 #57 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er jo bare å bruke fingrene på rett sted, så får en orgasme enten det er en kjapp en eller hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 29. januar 2004 #58 Del Skrevet 29. januar 2004 Enig med Greensky her.. Fingeren på rett plass, så ordner det seg alltids med orgasme. MEn jeg kan godt ha en kjappis på morgenkvisten(hehe) uten å nødvendigvis MÅ ha en orgasme. Det er vel heller den avslappede sytemningen, hvor kroppene er avspente. Kjennes ut som om jeg er tre ganger så følsom visse strategiske plasser om morgenen. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. januar 2004 #59 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er jo bare å bruke fingrene på rett sted' date= så får en orgasme enten det er en kjapp en eller hva. :o hvor skal den fingeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 29. januar 2004 #60 Del Skrevet 29. januar 2004 :o :o :o Du tuller nå? Ikke sant???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå