Gå til innhold

En kjapp en..

slapp_nuddel

Anbefalte innlegg

Til tider så har vel alle behov for å tømme seg

Hvis du hadde ordlagt deg på DENNE måten, kunne du iallefall sett langt etter en "kjapp en" med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du hadde ordlagt deg på DENNE måten, kunne du iallefall sett langt etter en "kjapp en" med meg!

hehe :lol:

Tror ikke noen kommer til dama si og sier.. "Du nå har jeg nødt til å tømme meg, legg deg ned og skræv" :D (Ihvertfall ikke så mange, og da gjør de det vel mest på morro)

Poenget er at det til tider er for mye mas med for mye kosing, kjæling og alt det som gjøres før en får dyttet stasen inn en plass :ler:

Jeg er virkelig på bølgelengde med glamourgirl på dette temaet ihvertfall :wink:

Liker en kjappis både før og etter jobb jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
[Jeg er virkelig på bølgelengde med glamourgirl på dette temaet ihvertfall :wink:

:ler: Yepp, ser ut til at vi er ganske enige her, ja. Jeg får tilfredsstillelse av å "bli tatt" og av å ha lang sex, men snuskepjuskekosesex, med levende lys og klassisk musikk?!?! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kjappt er en "kjappis" og under hvilken omstendigheter foretrekker dere denne versjonen??

:kul:

Fem minutter - rett før barn kommer hjem, rett før vi skal noe sted, plutselig, i baksetet på en bil.... mange, mange muligheterer :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Hvor kjappt er en "kjappis" og under hvilken omstendigheter foretrekker dere denne versjonen??

Kjapt! Ikke noe forspill eller sånt tull, bare ned med trusa, gjerne ned på kne og få den inn. 8) Når? Når man har det travelt, skal noe annet, er på litt ugunstige geografiske steder, eller når man bare må ha det.... Og det må man jo, av og til :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt! Ikke noe forspill eller sånt tull, bare ned med trusa, gjerne ned på kne og få den inn. 8) Når? Når man har det travelt, skal noe annet, er på litt ugunstige geografiske steder, eller når man bare må ha det.... Og det må man jo, av og til :sjarmor:

Gode greier :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp en er helt greit det . Det hender at jeg sier til min kjære ,kan vi ikke ta en kjapp en, jo sier han det er greit , gjerne på badet en kveld. Men vi tar oss en lengre kos når vi legger oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om morgenen er fint, spesielt om man har det litt travelt og egentlig ikke har tid.

Og som Glamorgirl sier det: "Når man bare må ha det" :sjarmor:

Spesielt er kjøkkenet meget godt egnet til slike "kjappiser" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8) Mmmmmmm kjøkken.... Vil ha nå!

...Jeg også! Det er bare pokkers at hr. Miranda ikke er hjemme, for en slik "kjapp en" kan jeg altså ikke klare på egenhånd :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

...Jeg også! Det er bare pokkers at hr. Miranda ikke er hjemme, for en slik "kjapp en" kan jeg altså ikke klare på egenhånd :sjarmor:

Nei, får ikke besøk av kjæresten med det første jeg heller... SUkk, hvorfor begynte vi å tenke på dette a? DIN skyld Miranda.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Klar...ferdig!

En ordentlig kjappis kan kanskje ødelegge antrekket ditt, men til gjengjeld får du en frisk og fin ansiktsfarge...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
Klar...ferdig!

En ordentlig kjappis kan kanskje ødelegge antrekket ditt, men til gjengjeld får du en frisk og fin ansiktsfarge...

:ler:

Yepp! Bra for "the complection" helt avgjort... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo veldig elegant om dama har på seg skjørt, og null truse..

Løfte litt opp og så er det.. lights, camera.. ACTION! :D

*drømme litt om sommer, sol, lettkledde jenter med frekke skjørt*

:briller:

Blir noe annet nå på vinteren med bobledress og pansertruser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUkk' date=' hvorfor begynte vi å tenke på dette a? DIN skyld Miranda.... 8)[/quote']

Åh, skylden var vel ikke min alene, tenker jeg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...