Tesse90 Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Hvilke merker, butikker, produkter etc. ville dere hatt til Norge?? Er det noe dere skulle ønske fantes i en norsk butikk/nettbutikk?
Gjest Tekola Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skulle ønske det var mulig å kjøpe TimTam i Norge!
challenger Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Jeg vil ha TOPSHOP, verdens beste butikk til Norge- og da helst Trondheim! Drittlei av at Trondheim alltid er sist ute med å få butikkene:( 1
otilie Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 New Yorker og Claires!!!! Alle andre land har de butikkene, hva er galt med Norge? :O 1
Gjest NozMonster Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Starbucks ..men det er jo starbucks i norge vi mangler riktignok mange starbuckser, men det blir feil å si at vi mangler starbuck i norge når vi har èn 1
Capricorn Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 ..men det er jo starbucks i norge vi mangler riktignok mange starbuckser, men det blir feil å si at vi mangler starbuck i norge når vi har èn Er det den på Gardermoen du mener? Litt langt å reise for en kaffekopp og hvis det er innenfor sikkerhetskontrollen så gjelder det ikke 3
Rosenrød Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Victorias secret og Abercrombie&Fitch! 3
Gjest NozMonster Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Er det den på Gardermoen du mener? Litt langt å reise for en kaffekopp og hvis det er innenfor sikkerhetskontrollen så gjelder det ikke ja, det er den jeg mener. jeg kunne ikke gjette at det er langt fo deg å reise dit da men den er ikke innenfor sikkerhetskontrollen... den er der hvor alle kan gå selvom man ikke skal fly enig med rosenrød- vi trenger victoria secret i norge! og top shop!
Gjest Glenfarclas Skrevet 26. februar 2012 #11 Skrevet 26. februar 2012 Neuzekes: http://images.mds.prd.skynet.be/NewsFolder/original/SKY20110331022822IV.jpg
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #12 Skrevet 26. februar 2012 Victorias secret og Abercrombie&Fitch! Jeg tror jeg har sett at de selger A&F på sandvika storsenter. Men det er nok rådyrt!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #16 Skrevet 26. februar 2012 Jeg vil ha TOPSHOP, verdens beste butikk til Norge- og da helst Trondheim! Drittlei av at Trondheim alltid er sist ute med å få butikkene:( Må ikke klage sånn. Nå har vi jo tilogmed fått deli de luca Det går fremover. Men jeg ønsker meg topshop jeg og, men det skjer vel ikke med tanke på hvordan det gikk sist gang. Og american apparel, og asos(men det er vel kanskje bare en nettbutikk uansett??).
challenger Skrevet 26. februar 2012 #17 Skrevet 26. februar 2012 Må ikke klage sånn. Nå har vi jo tilogmed fått deli de luca Det går fremover. Men jeg ønsker meg topshop jeg og, men det skjer vel ikke med tanke på hvordan det gikk sist gang. Og american apparel, og asos(men det er vel kanskje bare en nettbutikk uansett??). Ja, endelig etter de har hatt det i Oslo og Bergen i maaange år! Sannelig på tide gitt:p Synes vi kan få Monki til Trondheim også jeg, det har de jo i alle andre byene.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #19 Skrevet 26. februar 2012 Må ikke klage sånn. Nå har vi jo tilogmed fått deli de luca Det går fremover. Deli de Luca er norsk. 2
Gjest Tekola Skrevet 26. februar 2012 #20 Skrevet 26. februar 2012 Deli de Luca er norsk. Tror hum mente Deli de Luca i Trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå