Ingeborg Skrevet 11. januar 2004 #41 Skrevet 11. januar 2004 Jeg har også lest det innlegget og du ble mest kritisert for at du brukte SMS språk De somsier de synes ny-norsk er grusomt- ja da sier det mer om dere :enig:
Gjest Seleena Skrevet 11. januar 2004 #42 Skrevet 11. januar 2004 Var det meg du siktet til? Jeg tar nynorske innlegg seriøst jeg, registrerer knapt at de er nynorske. Det er de menneskene som ikke gidder late som om de var tilstede på barneskolen og lærte noe i Norsk-timene, det er de innleggene jeg ikke klarer ta seriøst. Omtrent de samme som du også sier er de mest useriøse innleggene du ser. Alle disse om ikke vet at "d" ikke er et ord, at "e" heller ikke er det, alle de som mener at deres dialekt er et skriftspråk, etc. Neida, søte ven sikta ikkje til deg!
ms.sofie Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #44 Skrevet 11. januar 2004 å bli oppfordret eller at jeg måtte... Hvis jeg hadde fortsatt med å skrive sms-språk som dere sier(jeg skriver dialekt) så er det jo flere som hadde valgt bort mine innlegg, og derfor føler jeg at jeg er nødt å skrive bokmål... Alle her inne skriver vel innlegg som de vil at folk skal lese.. eller?
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #45 Skrevet 11. januar 2004 Hei :D Jeg har vært borte herifra lenge nu Mista nettet oi november 2002.. ogfant aldri sidene igjen... hehe men nu e æg her, men lurte på noen ting.. Husker æg pratet med masse folk og hadde det kjempearti..kor e dokker???? huske ik noen navn.. og det viktigste.. kor e dagboka mi æg har funnet den første som ble feil og ba om å bli slettet.. men kor e den som æg hadde lagt inn bilde av dattern min å sånn?? Mvh ms.sofie Er dette dialekt? ik og d?
ms.sofie Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #46 Skrevet 11. januar 2004 oki... kanskje ikke helt dialekt da... ik= ikkje... men D istedenfor det sier vi her i nord;) Men resten vil jeg si er dialekt ja Og forresten så skrev jeg på et tastatur som ikke var helt stabilt, derfor kanskje litt minus mellomrom... Men det var jo ikke det jeg i utgangspunkte vile vite fra dere... at jeg "anbefales" å skrive bokmål, det jeg ville vite var om man kan ha hjemmeside me bilder noen plasser her... er skråsikker på at eg hadde det...
Labella Skrevet 11. januar 2004 #48 Skrevet 11. januar 2004 men D istedenfor det sier vi her i nord;) Det gjør man vel over alt. Har aldri hørt noen uttale "det" bokstavelig. Det er mange ord som uttales annerledes enn de skrives. For eksempel er det ikke mange som sier "jeg", selv sier jeg "jæj", men ville aldri finne på å skrive det slik.
ms.sofie Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #49 Skrevet 11. januar 2004 Alex det var da svært hvor du skulle henge deg opp i ting... men nu ska jeg forklare deg.. hehe hei :D det betyr faktisk: hei :D det kom bare en liten bokstav istedenfor stor.... Hadde du mer å henge deg opp i? :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #50 Skrevet 11. januar 2004 :klø: HMmmmmmmmmm, tenke tenke, Hva mer kan jeg finne på Neida, men jeg reagerte på at du skrev at du kun ble kritisert for dialekten, slik jeg opplevde det var det SMS språket det ble reagert på. M jg skl ik henge m opp imer jg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå