Sukkerklumpen! Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 http://www.kk.no/878625/gaa-ned-to-storrelser-paa-to-uker Tror dere virkelig at dette fungerer? Eller er det noen som har testet det? Jeg fikk nesten lyst til og prøve, bare fordi jeg har lyst og se om de virkelig virker.
Aldrisur Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Syns du skal prøve det jeg, men er nok enig med GrænOrka, vrøvl og vås Får du det til så si i fra til oss da.
Gjest Survival Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Jeg tror ikke på dette, eller noen andre produkter som på mystisk vis skal få oss i tipp-topp fysisk form og bli tynne på noen dager. Når skal folk skjønne at man faktisk må gjøre noe for å redusere fettmengden? Det krever slit, hardt arbeid og et veldig gjennomtenkt kosthold. Magiske produkter som en shorts for eksempel, fungerer ikke. Blæh..
Sukkerklumpen! Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2012 Innerst inne er jeg enig med dere, men hadde vært gøy og prøvd bare for og se. Og om jeg tar det taket og prøver det skal jeg si ifra om det funker eller ikke! 1
Lutetium 71 Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Celu-Lite-teknologien bruker naturlig kroppsvarme til å øke svetteproduksjon med opp mot 80 prosent. Teknologien er innebygget i HotPants, som er laget av neopren Hvis målet er å svette som en gris på trening, kan man jo benytte ullundertøy? Funker like bra, og er sannsynligvis megabillig i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå