Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med å komme ned i spagaten på seks uker? Jeg er ca 15 cm unna bakken i jentespagaten, tror dere jeg kan greie det? Hvordan skal jeg i så fall gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du da? Blir vanskeligere jo eldre man blir :P

Når jeg danset ballett så hadde vi skikkelig heavy oppvarming i en halvtime, også strakk vi og tøyde etterpå. Det er lettere om du har noen som kan hjelpe deg, og liksom "presse" deg lenger enn du klarer selv om det gjør vondt.

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å klare der om 6 uker?

Du burde nok begynt treningen lenge før, og spesielt med tanke på at du ikke har noen peiling på hvordan man trener opp kroppen til noe sånt.

Dette har jeg gjort selv for en del år siden, og mener jeg brukte minst et halvt år, med hard trening hver dag.

Skrevet (endret)

Kan noen hjelpe meg med å komme ned i spagaten på seks uker? Jeg er ca 15 cm unna bakken i jentespagaten, tror dere jeg kan greie det? Hvordan skal jeg i så fall gjøre det?

Jentespagaten? Hva er det?

Eller, forresten, vet ikke om jeg vil vite det! :eeeh:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Skrevet

Du må bare tøye og tøye, sånn at sener og muskler strekker seg og blir litt lenger for hver gang.

Tøye og tøye, flere ganger hver dag - helt til du klarer det!

Skrevet

Det er sexy når jenter går i spagaten! ;)

Skrevet

Det er sexy når jenter går i spagaten! ;)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

vær god og oppvarmet og så tøyer og bøyer og strekker du. Finnes ingen mirakelkur på det desverre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...