Gå til innhold

Hvordan bli kjent med nye gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20 år, og lei av singellivet. Har aldri hatt noe forhold, men det har ikke vært noe jeg har ønsket heller de siste årene. Mens vennene mine både har hatt en, to og tre kjærester, så har jeg levd det glade(...) singellivet. Jeg har ved flere anledninger plutselig havnet i et dilemma om jeg skal bevege med inn mot et forhold, men har alltid valgt å droppe det. Jeg har en ganske stor vennekrets, men jeg savner litt nye mennesker- noen som er mer som meg, som har samme interesser som meg. Men jeg aner jo ikke hvor jeg skal finne han. Jeg er ikke sånn superutadvent, så jeg er ikke typen til å gå bort til en random jeg møter. HVOR FINNER MAN KJÆRESTER?

Jeg synes det er vanskelig å finne nye venner/bekjente på egenhånd, i hvert fall nå som jeg ikke går på skole og ikke faller inn i et naturlig miljø på den måten. Jeg skulle gjerne hatt en gutt som hadde vært glad kulturlivet, like å reise, ta seg en fest i ny og ne, kose seg med gode middager og et glass vin, rolige fredagskvelder, trene og være litt impulsiv. Jeg føler ikke jeg stiller så høye krav, men jeg finner dessverre ingen som både er interessert i kultur og trening(?) Mulig jeg er dårlig til å lete......

Jeg har vært innom en rekke datingsider(mest på grunn av at jeg har vært nysgjerrig på hvilke typer som henger der), og jeg må si at det er fryktelig mye rart man kan finne der. Så det var ikke noe for meg, til tross for at jeg har en venninne som fant kjæresten sin over nett- så det er jo mulig for noen tydeligvis...

Hvor møtte dere kjæresten deres? Trenger inspirasjon......

Videoannonse
Annonse
Gjest Cakenommy
Skrevet

Vær ærlig om hva du er ute etter fra starten av når du møter noen du er interessert i eller kan se på som potensiell kjæreste. Sparer deg mye tid og komplikasjoner. Utenom det så er det nok bare å vise at du er interessert, og spille med åpne kort.

Skrevet

Begynn på 2-3 aktiviteter hvor det også er menn. Å sjekke folk opp på byn er et bingospill. Man ser mer kordan folk egentlig er når man er med de i dageliglivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...