Eføya Skrevet 10. januar 2004 #1 Skrevet 10. januar 2004 Hei! Jeg skal arrangere utdrikningslag for min venninne i morgen. Noe av det vi hadde planlagt har gått i vasken og jeg trenger nå noe å fylle ca 1,5 timer med. Tanken er at hun kan få forskjellige oppgaver (må ikke være noe som er dyrt). Siden det er vinter tenkte jeg at vi kunne la henne få oppgaver innendørs på Sandvika storsenter (jeg har ikke bedt folk om å ta med seg utendørsklær). Kanskje et slags rebusløp?? Hun skal få et veldig stilfult utdrikningslag resten av kvelden ( middag osv), så det hadde vært artig med noe litt "gøyalt". Har noen forslag til oppgaver?
Pip Skrevet 10. januar 2004 #2 Skrevet 10. januar 2004 Eg veit om ei som måtte spele blokkfløyte som 'gatemusikant' på eit kjøpesenter... Men eller har eg lite erfaring med sånn 'moro-utdrikking'. De kan jo gjere noko koseleg òg i dei 1,5 timane de har 'til gode'? Lykke til i alle fall!
jea Skrevet 10. januar 2004 #3 Skrevet 10. januar 2004 De har jo ett lekerom på sandvika storsenter,hva med å parkere henne der så hun får leke litt :D
Lemona Skrevet 10. januar 2004 #4 Skrevet 10. januar 2004 Mulig jeg er for sen til å rekke utdrikkingslaget nå men... Har vært i et par utdrikkingslag hvor bruden har fått et engangskamera og en liste med folk/dyr hun må ta bilde av seg selv sammen med. F.eks.: En mann i uniform, en hund, en med en stygg tatovering, en kjendis m.m. Bare fantasien setter grenser her. Litt småflaut for bruden å spørre folk, men ikke værre en det man må tåle på et utdrikkingslag synes jeg. Bildene ble limt opp og rammet inn til bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå