Gå til innhold

Fun light reklamen på tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den nye fun light reklamen på tv, er det en dame som synger. Sangen er så utrolig fin, lurer på hvem som synger og hva sangen heter. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bump..

Skrevet

Kan det være Girls just wanna have fun? Eller er det en eldre reklame? Cindy Lauper har orginalen, men vet ikke om det er hun som synger i reklamen.

Skrevet

Kan det være Girls just wanna have fun? Eller er det en eldre reklame? Cindy Lauper har orginalen, men vet ikke om det er hun som synger i reklamen.

Nei det er en gammel reklame.

Skrevet

Sangen finnes desverre ikke.

Sendte mail til Stabburet og her er det jeg fikk til svar:

Hei.

Hyggelig at du er interessert i reklamesangen.

Dessverre har vi ikke noe navn på artist da musikken kun er laget til

reklamefilmen.

Med vennlig hilsen

Stabburet AS

• Liker 1
Skrevet

Eg tykkjer det høyrest ut som det er Bertine Zetlitz som syngje.

Skrevet

Hei.

reklamefilmen.

Med vennlig hilsen

Stabburet AS

Veldig rart, mener jeg har hørt sangen før. Men husker ikke hvor jeg har den fra.

Skrevet

Noen som vet om man kan se denne reklamen på nett?

Skrevet

Det er ikke Bertine Zetlitz

Veldig rart, mener jeg har hørt sangen før. Men husker ikke hvor jeg har den fra.

Det er sikkert en sang som ligner da.

http://www.youtube.com/watch?v=Oal7cwa3a3U

har ikke sett reklamen, men fant link til denne på en annen fun-reklame...

Det er ikke den reklamen/sangen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal skrive svar tilbake til Stabburet og si at de bør oppfordre de som lagde vignetten om å lage en hel sang :)

Skrevet

Hei,

Du kan finne sangen hvis du spør Stabburet hvilket selskap produserte reklamen. Og så må du ta kontakt med det reklame selskap. Lykke til! V

AnonymBruker
Skrevet

Men Stabburet svarte jo at det ikke er en sang. Ergo er det ikke en fullverdig sang som går an å høre på, kun en liten snutt som du hører der på tvn. Det er altså en reklamejingle.

Men det hadde jo vært fint om flere gadd å sende mail for å oppfordre de til å lage en "hel" sang av den.

AnonymBruker
Skrevet

Stemmen tilhører en frøken ved navn Silje Kåfjord. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Det er desverre ikkje laget full versjon av sangen, men sangen heite: Silje Kåfjord - Everlasting

Det ble spurt i facebook siden hennas:

"hvor kan man få tak i everlasting??"

og fekk svaret:

Silje Kåfjord: "Den får man ikke tak i desverre! Det er ikke lagd noen full versjon av den"

Silje Kåfjord: "Hmmm... :) man blir jo fristet når det er etterspørsel, men det er heller lite sannsynlig. Time will show!"

men er du forsatt interessert i i den korte versjonen i reklamen så finne du det her:

• Liker 1
Gjest _La Femme
Skrevet

Den sangen er ganske kul ja! Merkelig at det ikke er en ordentlig sang. Jenta som synger har en vakker stemme :)

• 3 år senere...
Skrevet

I den nye fun light reklamen på tv, er det en dame som synger. Sangen er så utrolig fin, lurer på hvem som synger og hva sangen heter. Noen som vet?

Gladnyhet! :) I dag er vi endelig klare med hele låta! Det var mange som etterspurte den, så nå har vi laget en fullversjon av ”Everlasting Friend” og en egen musikkvideo til. Siden du var en av de første som spurte etter sangen, så synes vi du skal være en av de første som får se musikkvideoen også.
Se hele ”Everlasting Friend” her

Håper du liker den!

Ønsker deg en fargerik dag!
Hilsen FUN Light :)
  • Liker 2
Skrevet

Det er desverre ikkje laget full versjon av sangen, men sangen heite: Silje Kåfjord - Everlasting

Det ble spurt i facebook siden hennas:

"hvor kan man få tak i everlasting??"

og fekk svaret:

Silje Kåfjord: "Den får man ikke tak i desverre! Det er ikke lagd noen full versjon av den"

Silje Kåfjord: "Hmmm... :) man blir jo fristet når det er etterspørsel, men det er heller lite sannsynlig. Time will show!"

men er du forsatt interessert i i den korte versjonen i reklamen så finne du det her:

Det var ikke laget en fullverdig sang før i dag! :) VI er endelig klare med hele låta! Det var mange som etterspurte den, så nå har vi laget en fullversjon av ”Everlasting Friend” og en egen musikkvideo til. Siden du var en av de første som spurte etter sangen, så synes vi du skal være en av de første som får se musikkvideoen også.

Håper du liker den!

Skrevet

Hei.

reklamefilmen.

Med vennlig hilsen

Stabburet AS

Vi har en gladnyhet! :) I dag er vi endelig klare med hele låta! Det var mange som etterspurte den, så nå har vi laget en fullversjon av ”Everlasting Friend” og en egen musikkvideo til. Siden du var en av de første som spurte etter sangen, så synes vi du skal være en av de første som får se musikkvideoen også.

Håper du liker den!

Skrevet

Hei!

Sangen heter Everlasting Friend og det er Silje Kåfjord og Electric Radio som synger. Vi har nå laget en fullversjon av sangen, siden det var så mange som ønsket seg det. Du får derfor være en av de første som ser hele musikkvideoen til Everlasting Friend. :)

Se hele ”Everlasting Friend” her:

Håper du liker den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...