Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag bestilte jeg en dagkrem fra pai skincare med jojoba og avacado.

Prøvde å søke litt på nettet men fant ingen norske anmeldelser.

Noen av dere som kan dele erfaringer?

Har veldig lyst til å prøve rens og toner også.

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Da har jeg brukt dagkremen fra Pai en liten stund, og jeg elsker den!

Så nå har jeg lyst til å prøve øyenkremen, rensen og toner.

Noen som har prøvd?

Skrevet

Har ikke hørt om den engang jeg. Hvor bestilte du?

Skrevet

På beautybay :) Men er på feelunique også, bare litt dyrere.

Skrevet

Kikket på dem nå. Hvilken av dem har du?

Skrevet

Jeg har Pai Skincare Avocado & Jojoba Hydrating Day Cream.

Alltid kjøpt dagkremer for kombinert hud, men jeg har jo fuktfattig hud så nå kjørte jeg på å køpte en som skulle gi fukt. Det angrer jeg ikke på, nå har huden min fått balansert seg og jeg er matt i huden hele dagen :)

Skrevet

Håndkremen fra Pai er himmelsk; relativt lett, men allikevel gir den bra med fukt, og effekten varer lenge. Jeg synes også den lukter godt. :hjerte:

Kremen for sensitiv hud har jeg også hatt prøve på, og brukte den på de tørre kinnene til vesla. Den var heller ikke dum. Jeg har også lyst til å teste ut bodylotion og ansiktsrens.

Skrevet

Min erfaring er også at fuktighet ofte løser andre problemer. Det var jo veldig grei pris, så man blir ikke helt blakk om man vil eksperimentere :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Oi, nå ble jeg glad. :hoppe: Kjøpte den samme kremen som deg for bare noen timer siden (uten å tenke på å søke etter den her først :roll: ), og det var godt å se at du likte den!

Er veldig glad i naturlige merker og har tidligere A'kin som favoritt, men nå ville jeg prøve noe nytt. :nigo:

Har du fått testet noe annet derfra?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Oj, så ikke denne før nå. Nei, har ikke fått prøvd noe mer derfra for når seg skulle bestille hudpleie sist gang falt valget på jmo, men gud så jeg angrer! Savner kremen fra pai. Men må bestille nye hudpleieprodukter nå så da skal jeg definitivt kjøpe rens, toner og dagkrem fra pai ;)

Hvordan fungerte kremen for deg ^^Belle^^?

Noen andre som har prøvd mer av dette merket?

Skrevet

Oj, så ikke denne før nå. Nei, har ikke fått prøvd noe mer derfra for når seg skulle bestille hudpleie sist gang falt valget på jmo, men gud så jeg angrer! Savner kremen fra pai. Men må bestille nye hudpleieprodukter nå så da skal jeg definitivt kjøpe rens, toner og dagkrem fra pai ;)

Hvordan fungerte kremen for deg ^^Belle^^?

Noen andre som har prøvd mer av dette merket?

Kremen er knallgod! :jepp: Den lukter litt sterkt med én gang man påfører den, men ellers er den helt super. Jeg trodde den kom til å bli for kraftig for min fete og blanke gravidhud (som som regel er fuktfattig og grenser mot tørr), men den gjør meg hverken blank eller fremkaller urenheter. :tommelsmil:

Skrevet

Holder på å teste ut ansikts oljen- Rose oljen- den er super for mine tørre kinn og virker veldig lovende til nå:) tror jeg skal kjøpe meg pai ansikts krem og siden Nels yards sin yarrow krem var ikke nok for min hud.

takk for tips

• 2 år senere...
Skrevet

Kremen er knallgod! :jepp: Den lukter litt sterkt med én gang man påfører den, men ellers er den helt super. Jeg trodde den kom til å bli for kraftig for min fete og blanke gravidhud (som som regel er fuktfattig og grenser mot tørr), men den gjør meg hverken blank eller fremkaller urenheter. :tommelsmil:

Hvor lang tid gikk det før du fant ut at den var god? :) Jeg har brukten ca 1,5 uker nå, men føler meg så stram i huden :( Håper på at det bare tar litt tid før den funker, for har så lyst at den skal passe meg :) :)

Skrevet

Hvor lang tid gikk det før du fant ut at den var god? :) Jeg har brukten ca 1,5 uker nå, men føler meg så stram i huden :( Håper på at det bare tar litt tid før den funker, for har så lyst at den skal passe meg :) :)

Jeg tør å påstå at denne da ikke er nok for deg. Den passer ikke min ugravide hud ihvertfall. Synd, for den er ellers helr nydelig.

Prøv et fuktserum under! :jepp:

Skrevet

Jeg tør å påstå at denne da ikke er nok for deg. Den passer ikke min ugravide hud ihvertfall. Synd, for den er ellers helr nydelig.

Prøv et fuktserum under! :jepp:

Har du tips til andre gode kremer? :)

Skrevet

Har du tips til andre gode kremer? :)

Om du har noenlunde lik hud som meg (det vet jeg jo ingenting om - jeg har ihvertfall veldig fuktfattig hud som blir blank i t-sonen), trenger du både fuktserum og krem, siden ingen krem jeg noen gang har prøvd har vært nok alene. Nå for tiden er jeg på Korea-kjøret, og bruker enten Skinfood Watery Berry Emulsion eller Tosowoong Syn-ake som serum, og Holika Holika Good Cera Super Cream over.

Andre gode kremer som har funket for meg er Aderma Hydralba Rich (fra apoteket) og Burt's Bees Intense Hydration Day Lotion. :)

Skrevet

Om du har noenlunde lik hud som meg (det vet jeg jo ingenting om - jeg har ihvertfall veldig fuktfattig hud som blir blank i t-sonen), trenger du både fuktserum og krem, siden ingen krem jeg noen gang har prøvd har vært nok alene. Nå for tiden er jeg på Korea-kjøret, og bruker enten Skinfood Watery Berry Emulsion eller Tosowoong Syn-ake som serum, og Holika Holika Good Cera Super Cream over.

Andre gode kremer som har funket for meg er Aderma Hydralba Rich (fra apoteket) og Burt's Bees Intense Hydration Day Lotion. :)

Tusen takk for svar! Jeg tror jeg har en tørrere hudtype, så det er ikke sikkert alt passer meg like godt. Tusen takk :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...