Gå til innhold

ligge stille

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv om man har mye variasjon er det greit å ligge stille mens han penetrerer deg i misjonær-stilling, eler det det som blir kalt for å knulle en "død fisk".

Hvis dette er noe negativt, gelder det da bare i misjonærstillingen eller må man "hjelpe" til i hver stilling?

+ hvis dette ikke er lov, hvordan skal jenta bevege seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprell med armer og ben, og beveg hodet frem og tilbake som en egypter.

Slår alltid an.

• Liker 20
Skrevet

Høres ikke ut som du syns det er noe gøy med sex, og hvorfor har du det da?

Skrevet

Slår alltid an.

Serriøst??

Skrevet

Serriøst??

Nei

• Liker 2
Skrevet (endret)

For meg så virker det som om du godt kan vente litt med å et fysisk forhold til en gutt. Vent til du føler deg så trygg på partneren din at dere sammen kan finne ut av dette. Når tida er moden for det, vil "måten" å gjøre det på komme helt naturlig.

Endret av Aldrisur
Skrevet

Høres ikke ut som du syns det er noe gøy med sex, og hvorfor har du det da?

TS her, jeg elsker sex beveger meg jo, har prøvd både ed og uten hoftebevegelser, lurer bare på om jeg skal kutte ut de gangene jeg velger uten hoftebevegelser.. Også lurer jeg på om det er hoftebevegelser som skiller å knulle en deilig jente med jo.. F.eks. En død fisk..

Utrolig at ingen har klart å svare ordentlig enda..

Gjest NozMonster
Skrevet

Slår alltid an.

hahaaa...nå fikk jeg rare, og morsomme bilder i hodet :ler:

• Liker 1
Skrevet

TS her, jeg elsker sex beveger meg jo, har prøvd både ed og uten hoftebevegelser, lurer bare på om jeg skal kutte ut de gangene jeg velger uten hoftebevegelser.. Også lurer jeg på om det er hoftebevegelser som skiller å knulle en deilig jente med jo.. F.eks. En død fisk..

Utrolig at ingen har klart å svare ordentlig enda..

Å bevege seg, og "være med" trenger jo ikke alltid å bety hoftebevegelser. En død fisk går vel mer på fullstendig mangel på respons. Du kan fint gi respons, og være delaktig, uten å ty til hoftebevegelser hver gang. Variasjon kan til og med være en bra ting. ;)

• Liker 6
Skrevet

Å bevege seg, og "være med" trenger jo ikke alltid å bety hoftebevegelser. En død fisk går vel mer på fullstendig mangel på respons. Du kan fint gi respons, og være delaktig, uten å ty til hoftebevegelser hver gang. Variasjon kan til og med være en bra ting. ;)

Takk Vampen, akkurt det jeg lurte på og håpet på :-) takk!

TS.

Skrevet

Selv om man har mye variasjon er det greit å ligge stille mens han penetrerer deg i misjonær-stilling, eler det det som blir kalt for å knulle en "død fisk".

Hvis dette er noe negativt, gelder det da bare i misjonærstillingen eller må man "hjelpe" til i hver stilling?

+ hvis dette ikke er lov, hvordan skal jenta bevege seg?

helt greitt, hvis du får til å sovne mens det står på er det det beste.

Gjest Katten.
Skrevet

Alltid negativt å ligge stille. Alltid.

Om ikke motparten er nekrofil.

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg pleier å ha hendene rundt nakken hans og dra han i håret, klype han i nakken og små bite han på halsen når han er lent fremover. :rodmer:

Skrevet

Ligg for guds skyld ikke helt stille.

Det er få ting som er mer avtennende enn ei jente som ikke deltar aktivt i akten, men ligger der og helt stille og forventer at vi gutta skal gjøre hele jobben. Jukk i mot, bruk musklene i underlivet, bruk hendene, lag lyder og vis at du liker det.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Det er få ting som er mer avtennende enn ei jente som ikke deltar aktivt i akten, men ligger der og helt stille og forventer at vi gutta skal gjøre hele jobben. Jukk i mot, bruk musklene i underlivet, bruk hendene, lag lyder og vis at du liker det.

etter hva jeg har forstått så er det akkuratt det ts lurte på- om det er "greit" å bare jukke imot, bruke muskelen i underlivet, bruke hendene og lage lyder- eller om det ikke er nok for å ikke være en død fisk?

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Slik jeg skjønte TS så lurte hun på om det var greit å droppe å "jukke i mot" som du sier, altså å ikke bevege hoftene under visse stillinger. I noen stillinger så har man faktisk ikke så veldig stort bevegelighetsspekter der nede, men man ligger så klart ikke der som en død fisk for det om. Så det må da være greit å ikke alltid bevege hoftene, så lenge man er med på alle andre måter, også tatt i betraktning at det ofte ikke er mulig (:

Skrevet

Jeg fikk "kjeft" sist fordi jeg ikke lå i ro, så jeg ødela takten hans :fnise: Men jeg klarte ikke ligge helt i ro ;)

Skrevet

This! :bolledeig:

Gjest SemperFi
Skrevet

hahaaa...nå fikk jeg rare, og morsomme bilder i hodet :ler:

Creapy om hun skulle begynne med egyptian head moves under akten, enten ville det satt meg helt ut, eller gitt meg kraftig latterkrampe. :skratte:

Jeg pleier å ha hendene rundt nakken hans og dra han i håret, klype han i nakken og små bite han på halsen når han er lent fremover. :rodmer:

Så lenge dere ikke har laaange klør som dere planter i ryggen. Litt kloring er ok, men noen ganger kan det bli for mye.

Winner, winner, chicken dinner!

Skrevet

samspill er det absolutt viktigste.

Klarer du virkelig å ligge helt stille, vil det gi en helt fantastisk orgasme.

prøv det også :klemmer:

men vær samstemt på det!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...