Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år har vi "I hate cats" kalender på kjøkkenet, og så har jeg planer om å kjøpe en eller annen kalender til å ha på soverommet utover når de blir på salg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Starya
Skrevet

Noen søte bikkjer jeg fikk i posten. Og en husmorkalender. Ja, også en sånn pappkalender fra Rimi ved skrivepulten.

Skrevet

Den hundekalenderen, ein Stord-kalender, W.I.T.C.H.-kalenderen, og kalenderen frå siste KG-treff på teiknebrettet :ekstra kul:

Gjest Seleena
Skrevet

Jeg har ingen jeg :roll: Men har veldig lyst på noe tegneserie greier. Foreks Nemi.

Skrevet

Fotokalender av barnet vårt. I fjor hadde jeg Anne Geddes babykalender, som sambo syntes var litt vel sukkersøt. :lol:

Skrevet

Vi har en familie-aktivitetsakalender. I fjor kjøpte vi en dum en - rubrikkene gikk bortover. Etterhvert vente vi oss til den, og vi har nå den som ble sendt ut med Pluss-tid - den henger på arbeidsrommet. Utover det har vi ingen. Men min mann har en froskekalender på kontoret.

Skrevet

Fotokalender av datter'n.

Forøvrig er jeg Filofax-avhenging.

Skrevet

Min kalender henger på kjøleskapet. Det er en A5 strørrelse. Det er fine fotos fra New Zealand. =)

Skrevet

Jeg fikk en kattekalender til jul, men egentlig bruker jeg mest kalender på pc og mobil.

Skrevet

Nemi! Men jeg vet ikke hvor jeg skal henge den..

Skrevet
Me har Stine Sofies stiftelse sin.

me too :blunke:

Skrevet

Ingen, har ikke funnet en jeg liker ennå (vanskelig?) I fjor hadde jeg en liten en med delfiner på som jeg kjøpte i Frankrike.

Jennifer

Skrevet

Hundekalenderen fra blindeforbundet.

Bruker mest almanakken, i grunnen.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Følte meg som en skikkelig turist da jeg kjøpte den, men jeg har Trollkalenderen jeg... synes bildene er så koselige. Hadde jeg ikke klart å samle opp nok mot til å kjøpe den, hadde det blitt Nemi. Er også Filofax-avhengig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...