Zakuro Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har lyst å forbedre kvaliteten på ansiktshuden min, men jeg har ikke peiling på hudprodukter. Huden min er tørr, sår og flasser etter hver dusj(ca. anna hver dag), så jeg har på en fuktighetskrem(olay), men så blir den fort fet og flasser + at jeg er litt rødflekket i kinn og panne. Vasker ansiktet bare med vann, såpe(lano) av og til. Bruker ikke kosmetikk, når jeg gjør det er det 95% av tiden bare mascara. Er ikke plaget med kviser om det har noe å si. Hjelp?^^,
Gjest Swarovski Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Jeg synes det er skrekkelig vanskelig å gi forslag til fuktighetskremer. Rett og slett fordi folk kan ta feil av hva slags type hud de egentlig har, og "ingen" reagerer likt på kremer. Så jeg vil anbefale en tur til en hudpleier. Kjøp gjerne en eller annen behandling, og be de om en hudanalyse. Og få anbefalt noen produkter, som du kan få testprøver av. Ikke bli lurt til å kjøpe alt, prisene er mye billigere på nett Uansett ville jeg kutte ut olay, og andre butikkmerker. Den hjelper deg jo uansett ikke. Og jeg ville også kuttet ut lano såpa. Selv om du ikke har noen kviser eller bruker sminke, så er det en fordel å få renset ansiktet daglig. Det kan nok hjelpe på den flassende huden din. Rødflekketheten kan være at du reagerer på kremen. Uansett. Ta en tur til en hudpleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå