Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Heija Bare fordi jeg er nysgjerrig, tenkte jeg å spørre dere andre kg'ere: på mange hudpleieprodukter står det jo at man skal bruke produktet på ansikt, hals og bryst (decolletage). Gjør dere det? Jeg syns det blir litt vel mye søl å stå over vasken på kvelden om jeg skal behandle mer enn bare selve ansiktshuden, og i dusjen tenker jeg at det blir så sjeldent at det nesten bare blir sløsing med produkt. Hva gjør dere andre? Bruker dere renseproduktene både på ansikt, hals og bryst? Legger dere masker/peeler dere nedover halsen også? Og hva med krem? Smører dere dette også nedover brystet? Føler at de små tubene med ansiktskrem blir oppbrukt på null komma null om jeg skulle gjøre dette...
langbein86 Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 hei. nei jeg gjør aldri det, kun ansikt.. hater kremer i utgangspunktet, men må jo selvfølgelig bruke ansiktskrem....
challenger Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Tar både ansiktet og halsen ja, men ikke brystet.. Det blir for tungvint:p
mEditari Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Tar alltid halsen også, og ofte brystet.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Når dere inkluderer halsen og brystet, gjør dere det i dusjen, eller står dere over vasken? Takk for at dere svarer
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Det aller viktigste når det gjelder hals og bryst er høy solfaktor , og å tilføre masse fuktighet kremer/fuktmasker. Halsen og brystet er de FØRSTE stedene man ser aldringstegn. Hvis man ser på mange freshe" godt voksne damer, så kan de se "unge" ut i ansiktet, men se på halsen og brystet- enorm forskjell! tenk på det neste gang... (Ler godt noen ganger når jeg ser ulike hollywood-fruer, fulle av botow og restylane i ansiktet,- og den skrukkete halsen!
challenger Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Når dere inkluderer halsen og brystet, gjør dere det i dusjen, eller står dere over vasken? Takk for at dere svarer Jeg tar halsen over vasken jeg:)
mEditari Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Hals og ansikt over vasken. Må alltid ta halsen, for der bruker jeg foundation med spf. Brystet blir inkludert når jeg dusjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå