AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Hei! Jeg lurer på om noen vil dele erfaringer med bruk av ansiktsmaskene fra Nivea Visage, tenker da spesifikt på Intensive Moisture Mask og Active Purifying Mask. Jeg har en problemhud som ikke tåler noe særlig, og tenker da å gi billigere alternativer en sjanse. Andre som har brukt disse?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Hold deg langt unna, huden din kommer bare til å bli mye verre. Kjøp heller produkter fra MD på feelunique. Noe dyrere i innkjøpt, men er mye, mye drøyere i bruk. De fleste produktene jeg har derfra varer omtrent et år. 1
challenger Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Hold deg unna sånt "skvip", bruk heller skikkelig produkter til huden din!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Jeg kan ikke så mye om ingredienser, og er elendig til å google; hvorfor er det så fælt for huden? md kan jeg ikke bruke, huden ble forferdelig av den.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Jeg kan ikke så mye om ingredienser, og er elendig til å google; hvorfor er det så fælt for huden? md kan jeg ikke bruke, huden ble forferdelig av den. Det er fordi det inneholder mineralolje som gjør problemhud ti ganger verre. Forøvrig lurer jeg på hvor lenge du brukte MD før du sluttet. Det er en kjent sak at huden blir verre i starten når du bruker MD fordi alle urenheter kommer opp og ut. Når du har gått på MD i mer enn tre uker så kommer du til å oppleve at huden blir perfekt og holder seg perfekt lenge etterpå selv om du slutter å bruke produktene. Jeg fikk kjempestore og dype vonde kviser i starten da jeg brukte MD, men fortsatte å bruke det. Huden min ble så fin da jeg var over den "kneika". 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 En annen ting om nivea produkter er- De har NULL effekt!! Molekylene i kremen er så store at produktete legger seg som en "maske" utenpå huden. Mye av grunnen til at hudpleieprodukter er så dyre er at de inneholder bittesmå molekyler-for at det skal trenge gjenneom (penetrere) huden og nedover i hudlagene. Disse små molekylene er mye mer kostbare enn store molekyler. I billigproduktene man får kjøpt i dagligvare butikker så er produktene proppet med mange rare/skadelige stoffer, samtidig som kremen inneholder store molekyler som ikke har sjangs til å komme gjenneom huden. Ofte reklamerer de med feks "inneholder a-vitamin som har en utrolig effekt på fine linjer og rynker" - WOW fantastisk, tenker kjøper. Vel,i et produkt som inneholder 0,0000000000000000000000000001 % A-vitamin , så vil ikke A vitaminen ha NOEN EFFEKT- fordi det er aaaalt for lite! I hudpleieprodukter kjøpt i salong så inneholder produktene mange flere virkningsfulle stoffer, som er mye dyrere å fremstille -derfor den høye prisen. Men de virker derimot! 2
Mooria Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Jeg hadde vanskelig hud en stund og brukte mange tusen kroner på dyre produkter, penger rett ut av vinduet. Hadde både kviser, tørr hud og noe slags utslett..og det ble ikke noe bedre i det hele tatt. Nå bruker jeg Nivea sin rensekrem (den lyserosa) og peeling, og i tillegg Vaseline Intensive Care dagkrem. Huden min ble mye bedre omtrent over natten når jeg begynte med disse produktene, nå har jeg brukt dem daglig i over 2 år og har fortsatt helt glatt hud uten noen som helst problemer. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Det er fordi det inneholder mineralolje som gjør problemhud ti ganger verre. Forøvrig lurer jeg på hvor lenge du brukte MD før du sluttet. Det er en kjent sak at huden blir verre i starten når du bruker MD fordi alle urenheter kommer opp og ut. Når du har gått på MD i mer enn tre uker så kommer du til å oppleve at huden blir perfekt og holder seg perfekt lenge etterpå selv om du slutter å bruke produktene. Jeg fikk kjempestore og dype vonde kviser i starten da jeg brukte MD, men fortsatte å bruke det. Huden min ble så fin da jeg var over den "kneika". Problemet er at jeg fikk masse utslett og kløe, så det var ikke kviser som poppet ut. Hudpleieren (ikke at man skal tro på alt dem sier) sa også at det nok ikke var saken for meg. Mineraloljer... aha, dem har jeg jo hørt om. Takk for oppklaringen Men, kan dem som ikke har problemhud fint bruke disse produktene som inneholder slik olje, eller er det dårlig uansett hvilken hud man har? Vurderer å bare kaste dem nå. -ts
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Jeg hadde vanskelig hud en stund og brukte mange tusen kroner på dyre produkter, penger rett ut av vinduet. Hadde både kviser, tørr hud og noe slags utslett..og det ble ikke noe bedre i det hele tatt. Nå bruker jeg Nivea sin rensekrem (den lyserosa) og peeling, og i tillegg Vaseline Intensive Care dagkrem. Huden min ble mye bedre omtrent over natten når jeg begynte med disse produktene, nå har jeg brukt dem daglig i over 2 år og har fortsatt helt glatt hud uten noen som helst problemer. Du fikk GARANTERT feil produkter. Du kan umulig ha en tørr hud når du sliter med urenheter. Da har du en fet/uren hud, som er i en fuktfattig tilstand (overhuden er tørr-ergo-huden føles tørr) Du skal ha masse fukt, ikke noe fett og oljer. 1
challenger Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Problemet er at jeg fikk masse utslett og kløe, så det var ikke kviser som poppet ut. Hudpleieren (ikke at man skal tro på alt dem sier) sa også at det nok ikke var saken for meg. Mineraloljer... aha, dem har jeg jo hørt om. Takk for oppklaringen Men, kan dem som ikke har problemhud fint bruke disse produktene som inneholder slik olje, eller er det dårlig uansett hvilken hud man har? Vurderer å bare kaste dem nå. -ts Kast det! Sånne billigprodukter er ikke bra for noen, uansett hudtype. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå