Rosenrød Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Jeg vurderer å skaffe meg en LV keepall med mon monogram. Problemet mitt er at jeg bor i Stavanger og ikke i Oslo... Har prøvd å ringe LV i Oslo, men de tar jo aldri telefonen! Klarer heller ikke å finne en mailadresse til Oslobutikken. Det jeg lurer på er om noen vet hva en slik bag med monogram koster? Jeg tenkte på den i størrelse 50. Lurer også på om denne kan bestilles over telefon/nett, eller om jeg må reise til Oslo for å få dette til. Tusen takk for svar!
Pene sko... Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Jeg kan tippe prisen ligger på cirka 10k. Kanskje mer, kanskje mindre. Sannsynligvis mer vil jeg tro. De er dessverre dårlig på å ta telefoner, men det skyldes som oftest at de ansatte skal yte maksimalt god service for de som befinner seg i og handler i butikken. Vær så snill, Rosenrød. Ikke kjøp monogram-versjon! De er så harry og skriker meningsløs flashing. Kjøp en helt vanlig variant uten tusenvis av LV-logoer. Endret 25. februar 2012 av Pene sko... 4
Tropic Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Jeg kan tippe prisen ligger på cirka 10k. Kanskje mer, kanskje mindre. Sannsynligvis mer vil jeg tro. De er dessverre dårlig på å ta telefoner, men det skyldes som oftest at de ansatte skal yte maksimalt god service for de som befinner seg i og handler i butikken. Vær så snill, Rosenrød. Ikke kjøp monogram-versjon! De er så harry og skriker meningsløs flashing. Kjøp en helt vanlig variant uten tusenvis av LV-logoer. Og ALLE vil tro den er falsk fordi de som kjøper falsk som regel kjøper de som skriker mest LV. Det er iallefall min oppfatning. 7
Dixie Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 etHei. Tipper selve kepallen er på litt over 7000, var iallefall det graphite kostet for noen uker siden, så koster det jo litt ekstra når du skal ha mon monogram. Har både en speedy og en nf i mon mono og det kostet 2-3000 mer en de vanlige. så en 10-11.000 tipper jeg. Mon monogram er superfint da, blir spesielt med en gang. Og så klassisk!!! Tipper du kan bestille over telefon, om du er helt sikker på fargekomboen. Er en sånn ding på LV sin hjemme side du kan prøve deg frem med. Jeg har aldri opplevd at de ikke tar telefonen der, men hadde prøvd å ringe på dagtid og ikke lørdagene. Men er jo uansett en dame i Brussel som tar telefonen da....Mail adressen finner du og på hjemmesiden, under stores.. Du må nok regne med å betale ett forskudd når du bestiller. De sier det tar 6-8 uker, men mine har tatt under 3 begge gangene...
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Omgås du med mennesker som selv ikke har råd til produkter som LV, så vil de kanskje tro du har fake. I min omgangskrets har dette aldri vært noe problem, men det spørs jo hva slags venner man har. 2
Rosenrød Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2012 Tusen takk for svar, folkens! Jeg kommer til å gå for det klassiske mønsteret, også fordi mon monogram bar lages i dette. Altså at du får dine egne initialer og fargekode på vesken. Jeg får bare prøve å ringe igjen, jeg har forresten ringt direkte til Oslobutikken, ikke til Brussel? Burde jeg det?
Gjest Best Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Og ALLE vil tro den er falsk fordi de som kjøper falsk som regel kjøper de som skriker mest LV. Det er iallefall min oppfatning. Signerer 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Da får de bare tro den er fake... Du vet jo selv at den er ekte, du kjøper den jo ikke pga andre. Har en LV veske som jeg ofte får spørsmål om, jeg svarer bare at den ha jeg kjøpt på LV i Oslo, så er det ikke mer snakk om det... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå