Elinori Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har to ulike bryn med forskjellig hårfeste som synes veldig godt når jeg smiler. Jeg har begynt å tenke på å tattovere på bryn, men jeg er veldig lys i huden og har blondt hår. Noen som er lyse som har erfaring med tattoverte bryn??
Earthbird Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Dra til en profesjonell å få tips der! Jeg synes ikke tatoverte øyenbryn er særlig fint, særlig ikke hvis du er blond da det kanskje vil være enda mer tydelig! 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Har en blond venninne som fikk fikset det her http://sols.blogg.no/ det ble veldig bra. Hun er flink
Aldrisur Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Vet ikke om dette gjelder alltid, men de blonde jeg har sett med tatoverte bryn, har fått et blålig skjær i brynene etter hvert. Gjør som en over her sier - få profesjonell hjelp til napping e.l.og råd om hvordan du kan vedlikeholde de selv. Tror ikke det koster all verden. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Må man barbere vekk brynene før man tattoverer dem? Kanskje et dumt spørsmål, men de barberer jo alltid området når man tar 'vanlig' tattovering. Jeg har mørke bryn som ser ut litt som dette, bare at jeg ikke bruker helt svart farge til å fylle inn med slik som på bildet. Som trådstarter nevner, så har jeg også bryn der hårene på det ene vokser i annerledes retning enn det andre. Det gjør at man (på det ene spesielt) ser mer 'inn' på huden, så jeg er avhengig av å bruke øyenbrynsblyant/skygge for å fylle/jevne litt ut. Jeg tenker at hvis en slik tattovering ville fått brynene mine til å se litt mer fyldigere ut så hadde jeg sluppet å tenke på å måtte fylle de ut hver dag, men kan det se bra ut? Jeg er veldig skeptisk. Hvor mye koster det? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Prøv å sove på motsatt side av det du ellers gjør sånn at ikke samme bryn blir gnidd mot puta hver natt Det er ofte det som gjør at brynhårene vokser i motsatt retning på det ene brynet
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Prøv å sove på motsatt side av det du ellers gjør sånn at ikke samme bryn blir gnidd mot puta hver natt Det er ofte det som gjør at brynhårene vokser i motsatt retning på det ene brynet For min del er det ikke det som gjør det, jeg har hatt det helt siden jeg var liten. Jeg sover forsåvidt mest på ryggen uansett, og veksler mellom sidene
Snop Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Hmm, jeg har en (blond) venninne som har fått tatovert på øyenbryn og hun er helt utrolig pen nå. Det ser mye mer naturlig ut enn de påtegnede brynene hun hadde før - og jeg er kresen på øyenbryn, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå