AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/vesker/ceannis-1077/spring-deer-flap-bag-206024-88/ Jeg fikk litt lyst på pelsveske etter å ha sett dette bildet: http://4.bp.blogspot.com/-DrvYzBTKuIc/TkZhQqF9PkI/AAAAAAAALX8/S2PQvHBcSec/s1600/DSC_0012.jpg Og dette er det nærmeste jeg fant. Den er dessuten på tilbud, noe som er et pluss. En ekstra bonus at jeg har plass til laptopen nedi den. Men er den egentlig fin? Jeg er så usikker! VIL like den, men vil ikke kjøpe noe jeg om en uke finner ut at egentlig bare vart :gjeiper: Har sett meg helt blind.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jeg er sikkert heilt feil person til å svare på dette, da jeg er mot både ekte og fuske pels. Men, rent estetisk så synes ikke jeg den var noe særlig fin:s
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 like it ville personlig blitt lei av den fort, men poenget med fashion er jo ikke at man skal samle klær til evig tid. if u know what i mean
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Først og fremst så er det minus at det er pels. I tillegg helt unyttig bruk av pels, den der gir nok ingen noe varme. Syns egentlig ikke den var særlig pen heller, det minner meg om noe jeg kunne ha likt når jeg gikk i sjetteklasse. Da likte jeg buffalo sko og hvite tobaccobukser, så det er heller ikke et pluss.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Først og fremst så er det minus at det er pels. I tillegg helt unyttig bruk av pels, den der gir nok ingen noe varme. Syns egentlig ikke den var særlig pen heller, det minner meg om noe jeg kunne ha likt når jeg gikk i sjetteklasse. Da likte jeg buffalo sko og hvite tobaccobukser, så det er heller ikke et pluss. P.S: vil heller å anbefale deg å gå for en lignende veske i skinnimitasjon. Mye finere, og mye mer klassisk.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Først og fremst så er det minus at det er pels. I tillegg helt unyttig bruk av pels, den der gir nok ingen noe varme. Lese teksten nå da, det er fuskepels. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Det er fuskepels, ja. Endte opp med å kjøpe den jeg, heh. Trass i at 80% av folk jeg spurte mente den var stygg. Men jeg liker å tro at den blir kul på meg! Jeg er ganske langt unna "rave-stil" eller 90-tallsstil. Har en ganske jordnær stil, så vesken blir nok som regel det "villeste plagget" jeg har på meg, dermed vil det vel kanskje fungere litt bedre enn man ser for seg når man ser veska på bildet hos Nelly? Haha, så mye styr for en veske. Jaja, i verste fall returnerer jeg den. Takk for svar, folkens! 1
Burn Skrevet 27. februar 2012 #11 Skrevet 27. februar 2012 Kjøpt er kjøpt, spist er spist, men jeg synes nå i alle fall at den var mindre pen.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #12 Skrevet 27. februar 2012 Jeg jobber i motebransjen, og sånt som det der er det vi kaller "russian money".... Altså produkter som nyrike russere kjøper. Og nei, det er ikke et kompliment.
Caramela Skrevet 27. februar 2012 #13 Skrevet 27. februar 2012 (endret) .. kjøpt er kjøpt. Endret 27. februar 2012 av Caramela
Gjest Badabing Skrevet 27. februar 2012 #14 Skrevet 27. februar 2012 Jeg synes den rett og slett er gresselig stygg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå