Mirabella Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Får stadig opp spørsmål om nedlasting av filer, noe jeg aboslutt ikke har bedt om.. Hva skal jeg gjøre for å fjerne dette? Mvh ikke spesielt datakyndige Mirabella12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 Mener du da oppdatering? Noen ganger kommer windows opp med en melding om nye oppdateringer er kommet. Disse bør du laste ned, det koster ikke noe. Eller er det når du er inne på internett?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 28. februar 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. februar 2002 Det har vært når jeg har vært inne på nettet, men pussig nok; etter at jeg stilte spørsmålet her ble det borte...! Hmmm.... mvh Mirabella 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 17. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 17. april 2002 Har igjen fått problemer med "nedlasting av filer". Kan dette ordnes på samme måte som tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #5 Del Skrevet 17. april 2002 Hei! Om du ser litt lenger ned på siden, så har jeg lagt inn ett innlegget File download. Er det noe av det samme du opplever? det er bare på KG jeg opplever dette da. Vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med det. -Fortsatt Data kløne- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 17. april 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 17. april 2002 Hei "datakløne". Jo, jeg tror det er det samme som deg jeg får opp...skikkelig irriterende. Men jeg antar at jeg er enda verre kløne enn deg når det gjelder data så...Forrige gang forsvant det imidlertid bare helt av seg selv - etter at jeg hadde skrevet inn her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 17. april 2002 #7 Del Skrevet 17. april 2002 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 17. april 2002 #8 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg har i lengere tid irritert meg over alle sex-sidene som dukker opp i tide og utide. Tok for en tid siden og installerte noen som heter Pop-Up Killer. Den er kjempefin og kan kobles til og fra som du ønsker. Husk at tlf.regningen kan blir stor ved et lite feiltrykk på disse sidene. Hvis du ikke har f.eks. bredbånd da. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 18. april 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 18. april 2002 Tro det eller ei; men nå har dette problemet faktisk blitt borte igjen.... Vil ikke virke "helgenaktig", men jeg har ihvertfall ikke vært inne på noen sex-sider! Vet ikke engang hvordan jeg finner de...? Dette var nok mere noe min eks. holdt på med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 18. april 2002 #10 Del Skrevet 18. april 2002 Mirabella: Du trenger faktisk ikke å gå inn på en sex-side for å få slike reklamer. Har nemlig fått slike under forskjellige sider her inne på KG også. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #11 Del Skrevet 18. april 2002 On 2002-02-28 09:21, CEL. wrote: Mener du da oppdatering? Noen ganger kommer windows opp med en melding om nye oppdateringer er kommet. Disse bør du laste ned, det koster ikke noe. Eller er det når du er inne på internett? Og det er du ikke når oppdateringer hentes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 19. april 2002 #12 Del Skrevet 19. april 2002 For noen måneder siden ble jeg veldig plaget av en nedlastingsboks for Flash et eller annet. Jeg klikket vekk og klikket vekk til jeg ble blå i trynet, men det dukket opp flere ganger daglig. Til slutt bestemte jeg meg for å laste ned, for så å evnt. slette det igjen. I håp om å få fred. Straks jeg hadde klikket "ok" til nedlasting forsvant det, jeg så det ikke siden, og jeg aner ikke hvor det ble av.. Nå har jeg nettopp fått meg ny maskin, og tror du ikke det begynte igjen. Klikket "ok" til nedlasting, og det samme skjedde. Aner ikke hva det er eller hvor det ble av.. Vanligvis når du starter denslags får du jo opp en boks som viser at programmet lastes ned. Kjørte virussøk etterpå, men alt var ok.. Hva var det, og hvor ble det av? Jeg aner ikke, men jeg fikk fred _________________ Hege1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-19 02:14 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 19. april 2002 #13 Del Skrevet 19. april 2002 Hmmm - Macromedia Flash player? Det kan nok godt hende at den skaper slikt trøbbel ja, om du ikkje har den frå før - evt har ein tidlegare versjon. Ser at fleire og fleire annonser vert laga i flash, og om dei er laga i Flash 5 eller Flash MX så vil det nok vera fleire som får melding om å laste ned nokre filer, ja... (Innstallering kan dog skje automatisk i IE, så vidt eg har fått med meg, når du har svart ja til å laste ned flash-plugin'en...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 19. april 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 19. april 2002 Ettertanke...etterspørsmål: Dette er borte nå, og jeg har ikke gjort noe for å fjerne det. Bortsett fra å opplyse om mine problemer her. Det dukker bare opp når jeg er på KG. Så hva er det som har skjedd??? Hilsen en undrende Mirabella Ps. tror ikke det er fjernet for godt da men...dukker det opp igjen så får jeg vel bare opplyse om dette her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå