Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan finne denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg har sett den på en av alvene i ringenes herre filmen :):skratte:

• Liker 4
Gjest Adriane
Skrevet

Ja, det skal du slett ikke se bort fra ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes nesten tonen din virker litt nedlatende, men siden jeg ikke kan skjønne hvorfor noen vil gjøre narr av andres valg av brudekjole går jeg ut ifra at det var ment som tips til søk.

TS: Lignende typer kjoler og inspirasjon om du skulle vurdere noe annet enn akkurat denne, spesifikke modellen:

http://www.faeriebrides.com/wedding-gowns-collection.php

Søk også på celtic/medieval wedding dress/gown

• Liker 2
Skrevet

Er det denne?

Åh, den var bare helt nydelig!

• Liker 2
Skrevet

Åååh for en fin kjole! Vet dessverre ikke hvor man kan finne den, men skulle gjerne visst det..

OT:Jeg har lenge hatt lyst til å spøre deg Aldrisur: Er du virkelig aldri sur? Kan du lære meg? Kan du holde kurs? :D

• Liker 2
Skrevet

OT:

Aldri sur, men kan bli både irritert og forbannet, hvis det finnes en rimelig god grunn. :fnise:

Siden vi først er OT - Ha en fortsatt fin-fin lørdag! (Du og TS!)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nesten helt sikker på at det er en Agape kjole. Muligens noen kolleksjoner tilbake. Men titt på nettsidene. Kanskje du finner noe tilsvarende? Lykke til :D

• Liker 2
Skrevet

Håper noen vet :jepp:

Vet ikke om de har eksakt samme kjolen, men kanskje du finner noe til din smak her.

Rivendell Bridal.

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg synes nesten tonen din virker litt nedlatende, men siden jeg ikke kan skjønne hvorfor noen vil gjøre narr av andres valg av brudekjole går jeg ut ifra at det var ment som tips til søk.

TS: Lignende typer kjoler og inspirasjon om du skulle vurdere noe annet enn akkurat denne, spesifikke modellen:

http://www.faeriebrides.com/wedding-gowns-collection.php

Søk også på celtic/medieval wedding dress/gown

Ang den første delen: :5:

Tusen takk for link og tips! :jepp:

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Åååh for en fin kjole! Vet dessverre ikke hvor man kan finne den, men skulle gjerne visst det..

OT:Jeg har lenge hatt lyst til å spøre deg Aldrisur: Er du virkelig aldri sur? Kan du lære meg? Kan du holde kurs? :D

:jepp: Kjempefin!

En veldig snill AB fant den iallfall brukt her

Det er tydeligvis en Agape-kjole :jepp:

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

OT:

Aldri sur, men kan bli både irritert og forbannet, hvis det finnes en rimelig god grunn. :fnise:

Siden vi først er OT - Ha en fortsatt fin-fin lørdag! (Du og TS!)

Sånn er jeg også ;)

Fortsatt fin-fin lørdag til alle sammen :jepp:

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg er nesten helt sikker på at det er en Agape kjole. Muligens noen kolleksjoner tilbake. Men titt på nettsidene. Kanskje du finner noe tilsvarende? Lykke til :D

Tusen takk! Og du hadde rett i at det er en Agape-kjole, men tydeligvis fra en kolleksjon de ikke lenger har. De har kjoler i samme stil nå også, men det jeg falt for med denne var at den var tofarget :) Men, man kan ikke få alt her i livet heller ;) Får følge med på Finn (har også fått en link til en på Finn av en snill AB :) )

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

OMG...! Har visst fått en sterk konkurrent eller to til den Agape-kjolen, kjenner jeg... :sjenert: :gjeiper:

Denne f.eks. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet om en på forumet som giftet seg i en slik kjole og hun var nydelig!

• Liker 1
Skrevet

OMG...! Har visst fått en sterk konkurrent eller to til den Agape-kjolen, kjenner jeg... :sjenert: :gjeiper:

Denne f.eks. :rodmer:

Utrolig stilig! Skikkelig eventyrkjole! Og ingen kan anklage deg for å være en "kjedelig-hvit-standard-tubetopp-brud" :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...