AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Kom over et bilde i dag som beskriver veldig godt hvordan ting foregår når jeg skal sove med hunden i senga. Hvordan går det når du drar med deg hunden/katten/grisen, hva du enn har, i senga?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 http://www.google.no/imgres?q=sleeping+with+pets+expectations+reality&um=1&hl=no&sa=N&biw=1639&bih=800&tbm=isch&tbnid=jZEjswmUuBUeoM:&imgrefurl=http://weknowmemes.com/2012/01/sleeping-with-pets-expectations-vs-reality/&docid=VelDhhkD0bjf1M&imgurl=http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/01/sleeping-with-pets-expectations-reality.jpg&w=309&h=763&ei=2eZIT9DEJc6yhAerhrCWDg&zoom=1&iact=rc&dur=190&sig=100432748999632768986&page=1&tbnh=146&tbnw=61&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=44&ty=67 Gikk ikke å sette inn bildet, men dere kan kopiere lenken og se!
Snikk Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Hahaha! Kjenner meg igjen selv om det er katter jeg har, og ikke hund. Mine to okkuperer som regel den nederste halvdelen av min 1.20 meter brede seng, noe som betyr at jeg som regel ikke har noe sted å gjøre av beina mine. Ender som regel med at jeg på merkelig vis greier å smyge beina mine ned mellom og rundt dem og så våkne to timer etterpå fordi jeg sovnet i en helt umulig stilling. Men det er koselig å ha dyra liggende oppå dyna da
Ryvre Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Ekstremt sjeldent mine dyr får lov til å være i senga med tanke på all den driten de drar med seg, men de få gangene hunden min har fått lov så har hun liggi sammenkrøllet helt nederst i senga og ikke rørt seg av flekken før vi står opp. Har to ildere som noen ganger får være i senga, og de blir helt elleville og bare skal grave seg ned under dyner og puter og ender opp med å slite seg helt ut at de sovner og da ligger de gjerne sammenkrøllet inni et putetrekk eller noe.
bittelura Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Sover med bikkja i senga, vi:) Hun koser seg i armkroken før vi sovner. Noen ganger våkner jeg av at hun har tatt hele dyna, all plassen eller at hun dytter meg ut;) (breier seg skikkelig ut!!) Andre ganger ligger hun rygg mot rygg med meg eller samboeren:) Et lite 7 kg monster;) hehe:) 1
Bella21 Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Innlegget er fjernet iht KGs regler om krenkende utsagn, høflighet og god folkeskikk. Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus, mod Endret 25. februar 2012 av Lille-pus
Gjest snoopy_93 Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Ender som regel opp med å ligge som en ball i senga fordi katten bruker all beinplassen min. Han er ikke store katten, men han vet åssen han skal breie seg ut.
Gjest BamseB Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Dyr i senga er uhygienisk og upraktisk. 4
Gjest Jytte Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Hunden min får ikke engang være på soverommet vårt. Jeg orker ikke masse hundehår på gulvet og især ikke i sengen. Da han var bitteliten valp ble jeg rådet til å ha ham i sengen av en profesjonell hundetrener. Dette for å venne ham av med å tisse på gulvet på soverommet. Hadde ham i sengen de første ukene etter at han kom til oss .. etter det så har han sovet på gangen like utenfor soverommet. 4
Gjest Bobler Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Bikkja her har egen seng på gulvet, som bare er hans. Der skal han sove En gang i blant er han heldig og får komme i sengen, for litt kos. Men kun med invitasjon. Senga er forbeholdt meg og samboeren.
Gjest Raindrops Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Jeg sover gjerne med katter i sengen, hunder er jeg ikke like begeistret for. Men det er sikkert fordi jeg enda kan huske hvor trangt det ble i senga når St. Bernardshunden vår absolutt ville oppi sammen med meg. Hun pleide å komme rett før soloppgang å vekke meg med å legge seg oppå meg i sengen å sove. Har ikke katter nå, men da jeg hadde to stykker pleide den ene å sove i fotenden, mens den andre helst ville ligge under dyna ved siden av meg. Synes det er koselig jeg! 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Hun får gjøre som hun vil hjemme hos oss så lenge hun ikke klatrer på bord og kjøkkenbenk, noe hun ikke gjør. Hun titter innom 5-6 ganger i løpet av natten, legger seg som en måne rundt hodet mitt, eller spooner. Samme med bikkja til venninna mi når jeg sover på madrass på gulvet hennes, den får være lilleskje (snakk om en realtivt stor rotweiler her). Den har en tendens til å drømme stygt, så plutselig får jeg en skalle eller en labb i trynet da.. Men kos likevel
Gjest Bobler Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 (endret) ----- slettet innlegg ----- Lille-pus, mod. Litt vel drøyt kanskje? Endret 25. februar 2012 av Lille-pus 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 Dyr i senga er uhygienisk og upraktisk. Men veldig, veldig koselig 6
Ryvre Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 Men veldig, veldig koselig Det er det Selv om mine dyr sjeldent får være i senga, så er det veldig koselig de gangene de får det. Men så fort vi står opp så er det av med sengetøyet, opp med vinduet og frem med støvsugeren
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 Det er det Selv om mine dyr sjeldent får være i senga, så er det veldig koselig de gangene de får det. Men så fort vi står opp så er det av med sengetøyet, opp med vinduet og frem med støvsugeren Vi har en liten hund og diger seng. Likevel klarer han alltid å legge seg sånn at han tar mest mulig plass :gjeiper: Og han snorker som et uvær!! Men han er så søt så jeg klarer ikke å kaste han ut heller 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #17 Skrevet 25. februar 2012 har prøvd det noen ganger med ene av de store guttene, har våkna av at jeg deiser i gulvet hver gang når jeg blir sparka ut.....
Ryvre Skrevet 25. februar 2012 #18 Skrevet 25. februar 2012 Vi har en liten hund og diger seng. Likevel klarer han alltid å legge seg sånn at han tar mest mulig plass :gjeiper: Og han snorker som et uvær!! Men han er så søt så jeg klarer ikke å kaste han ut heller Hehe, utrolig hvor stor plass et lite dyr kan ta Vi har ei dobermantispe på 37kg og overlykkelig over at hun krøller seg sammen nederst i hjørnet, men jeg tror hun gjør det for å gjøre seg litt usynlig i frykt for at hun ikke får ligge der så lenge Men en gang jeg var borte noen dager så sa mannen min at hun fikk ligge i senga den tiden, og da hadde hun lagt seg inntill veggen og sparket fra seg så han hadde havnet på gulvet, så det er nok bare sammen med meg, den strenge mamma'n i huset hvor dem ikke tør annet enn å oppføre seg 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #19 Skrevet 25. februar 2012 Har en katt som kommer og går, sover der han vil. Ligger som regel i fotenden, midt mellom bena mine, under dynen, i spoon eeeller helt opp i halsgropen. Ikke alt er like praktisk, men det er så koselig atte. Hadde nok ikke latt en hund holde på på samme måten. 2
Syden Skrevet 25. februar 2012 #20 Skrevet 25. februar 2012 Hunden min sover under dyna sammen med meg, det sies at en får mye bedre kontakt med dyrene sine om en sover sammen med de. og dere som sier de tar med seg mye dritt? jeg vet hvor hunden min vandrer, og det er der jeg og vandrer, da må vell jeg også ha med meg mye dritt i sengen da? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå