snupp Skrevet 25. februar 2012 #1 Del Skrevet 25. februar 2012 Hei! Jeg skal ha en oppgave på skolen hvor jeg har valgt turn som individuell idrett. Jeg kan ikke så mye om turn og jeg trenger derfor hjelp til hvilke mål jeg kan ha. Jeg trenger ca 3-4 mål, hvorav et av dem skal være spagaten. Jeg har en gymtime i uken i seks uker for å nå målene på og de skal pretestes og testes igjen etter perioden. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 25. februar 2012 #2 Del Skrevet 25. februar 2012 Stå på hodet? http://levtil100.files.wordpress.com/2010/09/headstand.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. februar 2012 #3 Del Skrevet 25. februar 2012 Hva tenker du på som turn, da? Slå hjul, stupe kråke, sånne ting? Da jeg hadde egentreningsprosjekt på vgs måtte vi lese oss opp såpass på idretten vi valgte oss at vi lett kunne komme opp med sånne mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Del Skrevet 25. februar 2012 Turn er ikke lenger hva det en gang var. Kim Zmeskal var den siste virkelig gode turneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Del Skrevet 25. februar 2012 Håndstående, araber, stift og evt. salto med springbrett bør være greie mål. Du bør trene sammen med en person som kan sikre i begynnelsen, dvs. en som vet hva han/hun gjør. Kan du ikke trene sammen med noen, bør du ikke trene stift og salto, men heller f.eks. forlengs og baklengs rulle og lignende, trygge øvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Del Skrevet 25. februar 2012 Da jeg gikk på idrett hadde vi disse målene i turn som alle måtte bestå for å ta eksamen: Hodestående eller håndstående Hjul Forlengs rulle Baklengs rulle Hopp over bukk Salto med tilløp og trampoline (sånnen liten foran tjukkasen) De burde være greie å nå om en har sånn noenlunde fysikk og kroppsbeherskelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #7 Del Skrevet 25. februar 2012 Er det noen som i det hele tatt husker hvem Anita Tomulevska var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå