AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Hei! Jeg har tenkt på tatovering i maange år, og nå har jeg blitt 30 + og har ennå ikke bestemt meg for noe motiv, dessuten er jeg skikkelig pingle, så jeg tror ikke det blir noe av Hadde vært gøy å høre hva dere andre har tatovert og sett bilde evt.? Hva liker dere av motiv evt? Er det tribal, sommerfugler, drager o.l?
Gjest RompeRusk Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har et stjernetegn og en skrift Begge to betyr myye for meg, så anbefaler til du venter til du finner en tatovering som får deg til å se stjerner og enhjørninger og rosa ponnier
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Jeg er veldig glad i min tatovering. Det er et symbol som betyr mye for meg, og det stod klart for meg i flere år at dette må jeg ha før jeg gjorde det! Har ikke angret! Om du vil ha en tatovering bør du ta noe du synes er fint eller som betyr noe for deg, og ikke bare noe som er moderne/kult akkurat nå.
Envy Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har to, en på hvert håndledd. Den ene er stjernetegnet mitt, og den andre er bare noe random som jeg tegnet selv. Veldig glad i tattoveringene mine
ara Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 (endret) har tatovering på hele overarmen. men den skal fylles ut med enda litt mer farger, for enda er den litt "hakkete"... Men jeg er gravid og får ikke lov å tatoveres før jeg er ferdig med svangerskapet og egentlig også ammingen. Så kan jo ta litt tid, men det er greit. Endret 25. februar 2012 av ara 2
Gjest RompeRusk Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 har tatovering på hele overarmen. men den skal fylles ut med enda litt mer farger, for enda er den litt "hakkete"... Men jeg er gravid og får ikke lov å tatoveres før jeg er ferdig med svangerskapet og egentlig også ammingen. Så kan jo ta litt tid, men det er greit. Wow, den der så AWESOME ut Digger når jenter tør å ta store tatoveringer!
ara Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Wow, den der så AWESOME ut Digger når jenter tør å ta store tatoveringer! Takk!! Gleder meg bare til jeg kan fullføre den, for det er litt kjedelig å gå rundt med en halvferdig tatovering!
ara Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 (endret) dobbelpost Endret 25. februar 2012 av ara
sebra Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Tribal for min del er NO NO! Jeg har en tatovering som er inspirert av en tegning laget av Brandon Boyd på hele underarmen. Skal komme litt mer etterhvert, men heldigvis er tatoveringer ganske kostbare (eller så hadde jeg hatt mye impuls tatoveringer på kroppen) så må vente til jeg får spart opp litt penger. Edit: Glemte tatoveringen på beinet hehe.. Har stjerner på siden av leggen. Endret 25. februar 2012 av sebra
Gjest Cakenommy Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Har denne tattoveringen over brystet på venstre side. For meg har den stor betydning iforhold til livet mitt, siden jeg sliter med lavt blodsukker, hypoglykemi. Sukker har dermed stor bedtydning for meg og kroppen min for å fungere. Så elsker jeg i tillegg søtsaker, alltid gjort.
Gjest Bobler Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Har denne nederst på beinet. Den har mye mening bak seg og den betyr mye for meg. Har ikke angret et sekund. Planlegger en større tatovering på ryggen. Har en kamerat som mekker sammen noen tegninger med tanker jeg har om hvordan den ser ut Endret 25. februar 2012 av Bobler
Jellybean78 Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Har en kinesisk drage i en heldekkende sleeve på venstrearmen min + en rekke andre..
Ryvre Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 Har ikke bilder av det, men jeg har selvtegnet tribal på leggen, ene overarmen og den ene skulderen og så har jeg tattovering av en slik klassisk dolk som sjømenn ofte har på den andre overarmen
Gjest RompeRusk Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Ooooog så tok pysen i meg overhånd.. Endret 25. februar 2012 av Sunshine-92
ara Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 Får vel være tøff nok til å legge ut min også Latinsk skrift på nakken. Mane valida. Betyr "Vær sterk kvinne"
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 Vet ikke helt om jeg tør å legge ut bilde av min, blir lett gjenkjent.. Men har et digert tre som går fra hoftebein til skulderblad via midjen. 1
ara Skrevet 25. februar 2012 #17 Skrevet 25. februar 2012 Vet ikke helt om jeg tør å legge ut bilde av min, blir lett gjenkjent.. Men har et digert tre som går fra hoftebein til skulderblad via midjen. Hadde vært kult å få se! Men det må du selvsagt få bestemme sjøl.
Drømmespill Skrevet 25. februar 2012 #18 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Har rosemaling på underarmen fra albuen til håndleddet. Elsker den! Men den er veldig lett gjenkjennelig, så den blir nok ikke lagt ut her Endret 25. februar 2012 av Drømmespill
håpefullprøver Skrevet 25. februar 2012 #19 Skrevet 25. februar 2012 Ta en tatovering som betyr noe for deg, enkelt og greit! Da slipper du å måtte angre på den om 10, 15 eller 20 år! Da er det også kjekt å kunne fortelle historier når folk spør deg om hva det er, istedenfor at du sier at "det er egentlig bare noe jeg syns er/var fint"! Jeg har et stort portrett på ryggen av en som betydde veldig mye for meg, men som ikke er her lengre! Planlegger nå min andre, blir ganske stor, men den skal også være av personlig betydning!
ara Skrevet 25. februar 2012 #20 Skrevet 25. februar 2012 Jeg syntes det blir litt klisje jeg, det der med at tatoveringen må bety noe.... Flott for den som har en som betyr noe spesielt og flott for den som ikke har det. I helhet så er det jo kunsten som teller. Det er min mening hvertfall. Men heldigvis er smaken som baken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå