AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Hei! På chatten på facebook er det en linje, og over den linja er det en del av mine venner som alltid ligger, uansett om de er pålogget eller ikke. Er dette et slags rangeringssystem, eller hva? Jeg hadde en jeg ofte snakker med over den linja, og jeg synes det er litt greit å enkelt kunne se om han er pålogga eller ikke. I dag når jeg logget på chatten var han ikke der lenger!? Hvorfor det? Navnet hans sto alltid på lista før, uavhengig om han var pålogget eller ikke, hvorfor har face endret på det? Nå står det andre folk over den streken som jeg ALDRI snakker med.
Aubree Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Skjønner ikke vitsen med at facebook skal bestemme hvem jeg skal prate med. Har samme problemet. Folk jeg ALDRI prater med står bestandig som pålogget der, mens folka jeg snakket med på gamlechatten aldri står på lista mer.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Jeg synes det hadde vært greiest å ha alle de påloggede øverst. Sånn som det var før. Dessverre er sjelden de endringene Facebook gjør til det bedre. Heller ikke jeg skjønner hvorfor jeg trenger se folk på lista som både er offline og som jeg aldri chatter med.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Men jeg tror ikke det er noen generell facebookendring. Det er bare den ene personen som har ramlet ut av lista. Kan han ha blokket meg?
Aubree Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Men jeg tror ikke det er noen generell facebookendring. Det er bare den ene personen som har ramlet ut av lista. Kan han ha blokket meg? Sikkert ikke. Hos alle andre er det blitt slik, så tror ikke du behøver å bli paranoid å tro han har blokkert deg
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Men er det ikke typisk at man blir paranoid? Han er nesten alltid pålogget, og nå står ikke navnet hans på chatten i det hele tatt. Men er jo en trøst hvis dette er noe face vanligvis gjør. Men er jo litt rart at face tar bort personer man ofte snakker med da?
venus_ Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Men er det ikke typisk at man blir paranoid? Han er nesten alltid pålogget, og nå står ikke navnet hans på chatten i det hele tatt. Men er jo en trøst hvis dette er noe face vanligvis gjør. Men er jo litt rart at face tar bort personer man ofte snakker med da? Kommer du deg inn på profilen hans da? Hvis du gjør det så har ikke han blokkert deg.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Kommer du deg inn på profilen hans da? Hvis du gjør det så har ikke han blokkert deg. Ja, kommer inn på profilen som vanlig, men på advanced settings går det an å blokkere folk bare på chatten
Vulpes Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Jeg synes chatten er litt forvirrende, så jeg liker bedre å bruke Adium i stedet. Det er som en msn-klient, bare at man kan koble til blant annet Facebook-chatten og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå