Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har sporify free på pc, og jeg vil ha det sånn at det jeg hører blir lagt ut på facebook. Det er så mange som har det, jeg vil også:-) Jeg får til å dele sangen, men da kommer bare sangen opp på face. Jeg vil ha sånn "***** hørte på ++++++"

Noen som vet hvordan jeg ordner det? Noen jeg har pratet med sier at det ordnet man når man lagde kontoen, men det husker jeg ikke. Så hvilke innstillinger må endres?

Hjelp vær så snill?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer automatisk :-) For å IKKE vise hva du hører på, må du trykke oppe på brukeren din på "private session", som varer helt til neste gang du logger på. Altså - endrer du ikke noe så vises det på facebook hva du hører på :)

Skrevet

NNei det gjør ikke det altså. Det må jo være noen innstillinger eller noe.

Skrevet

Har du i det hele tatt gått inn på instillinger på Spotify? Der skal det være en greie hvor du kobler sammen Spotify-kontoen din og FB-kontoen.

Men folk flest synes bare sånt er irriterende, så det er nok de færreste som vil se at det legges ut, siden de nok har ignorert det. :gjeiper:

Skrevet

Det er samme for meg om folk liker det eller ikke. Men jeg vil ha det sånn, så da lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg med det, og ikke fortelle hva dem synes om folk som legger ut det de hører på.

Skrevet

Hvis dere ser på DENNE så står det "last.fm - facebook - profile"

Facebook står ikke på min. Men er jo koblet på facebook liksom..

Skrevet

Hva vil det si da?

Skrevet

Gå inn her og så skal det et eller annet sted stå "gå til applikasjonen". Innstaller denne og se om ikke det hjelper.

Skrevet

Ok, tror jeg fikk det til. Skal prøve igjen. Tusen takk! :) Hva skulle man gjort uten KG ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...