Gå til innhold

Moisture foundation spf 15 med marulaolje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har urenheter i ansiktet mitt pga nytt hudprogram og trenger verken olje eller noe som tetter porer. Har vært veldig streng med meg selv nå og kommet ganske langt i hudprogrammet. Huden trenger nå å slappe av (kvisene har kommet ut, det ligger bare smårester og smuss) og masse fukt.

Derfor lurer jeg på om den foundationen min som jeg bruker er bra? Den skal være for normal hud til tørr hud. Men det er marulaolje i den... også har jeg lest at det ikke burde være noe olje hvis man har urenheter og utbrudd. Men er marulaolje den type olje som ikke er bra?

Er så forvirret :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er kjempe bra! Tyntflytende med solfaktor. Bruker den når jeg vil dekke til ekstra, ellers bruker jeg mineralpudder. Men når huden er uren og i ubalanse hadde den blitt for oljete, synes jeg. Har ikke prøvd den selv men det finnes olje-fri foundation med spf 15 i seg på body shop også.

Å finne foundation som er god mens huden er i ubalanse er kanskje ikke så lett, og kanskje ikke det beste utgangspunktet. Ville nok bare ha satset på en lett og naturlig foundation uten olje hvis jeg hadde vært nødt til å skaffe meg en.

Er ikke så flink på dette med foundation. Men kanskje du kan vente med ny foundation til huden har vendt seg til det nye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...