Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sært av meg å klikke meg inn på dette her, men smokey eye er vanvittig sexy :sjenert:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Sært av meg å klikke meg inn på dette her, men smokey eye er vanvittig sexy :sjenert:

Helt enig i det, særlig når det legges på av en mester.

Skrevet

Synes det er utrolig få som kler å være så oversminket med mindre man er supermodel eller skuespiller.

• Liker 9
Skrevet

Enig med liquorice, du ender fort opp med å se ut som en hore hvis du går så oversminka på byen.

Sotede øyne er fint, men de bildene var ekstreme.

• Liker 5
Gjest BabyBlue
Skrevet

Ekstreme og ekstreme. Har man svære øyne kan det se bra ut, men dette er riktgnok en look som ikke slår så godt an hos folk med små øyne. Det er forresten flere versjoner av smoky eyes, både med innslag av farger og en nedtonet hverdagslig versjon :jepp:

Her er f.eks en brun versjon på Charlize Theron

Skrevet (endret)

Jeg synes at ikke alle kler svart øyeskygge, men at sotede øyne i andre farger kler nesten alle:) Denne versjonen f.eks. Sotede øyne kan være så mangt og ikke bare svart skygge.

Her er en mer ekstrem versjon.

Endret av Armitage
  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Synes det er utrolig få som kler å være så oversminket med mindre man er supermodel eller skuespiller.

Så bare supermodeller og skuespillere skal få sote sminke øynene? :skratte:

Endret av Kosemose
  • Liker 2
Skrevet

Nei takk, jeg har ikke lyst til å se ut som en :transe:

• Liker 4
Skrevet

Syns bildene som "gjest" la ut var kjempefine. Men man kler såpass smokey når man har mørkt hår.

Smokey eyes kommer veldig an på størrelsen på øyet og hvor mye man ser av øyelokket.

De fleste kler en variant der man kun smoker globallinjen, ytterste øyekrok og under øyet.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Syns bildene som "gjest" la ut var kjempefine. Men man kler såpass smokey når man har mørkt hår.

Smokey eyes kommer veldig an på størrelsen på øyet og hvor mye man ser av øyelokket.

De fleste kler en variant der man kun smoker globallinjen, ytterste øyekrok og under øyet.

Takk skal du ha. Jeg synes selv at guiden er veldig enkel å følge for folk som vil lære en teknikk på å legge smokey eye og brun sotning kler alle sammen, synes jeg. Det var derfor jeg la en ut. noe som visstnok falt en del mennesker tungt for brystet.

Skrevet

Så bare supermodeller og skuespillere skal få sote sminke øynene? :skratte:

Nei jøss "alle" kan sminke seg slik og det er en enkel look å få til men svært få kler det. En skuespiller kan lettere komme unna med en slik look en en vanlig jente. Syns alltid det ser overdrevent ut på vanlige folk.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg syns egentlig sotede øyne er penest på mennesker med mørkere trekk for overgangene blir mere diffuse. Syns det er for hardt mot blek hud og blå øyne.

• Liker 1
Skrevet

Tråd ryddet for personangrep og avsporing

Kosemose, mod

Gjest "gjest"
Skrevet

Nei jøss "alle" kan sminke seg slik og det er en enkel look å få til men svært få kler det. En skuespiller kan lettere komme unna med en slik look en en vanlig jente. Syns alltid det ser overdrevent ut på vanlige folk.

Like presis. Alle som ønsker det kan få sminke seg slik.

Jeg syns egentlig sotede øyne er penest på mennesker med mørkere trekk for overgangene blir mere diffuse. Syns det er for hardt mot blek hud og blå øyne.

Jeg synes sotning er bra på alle, så fremt det er godt gjort.

Skrevet

Men det du snakker om er ikke smokey eyes.

• Liker 2
Skrevet

Tråd ryddet for personangrep og avsporing

Kosemose, mod

I en tråd om soting av øyne. Herregud... Skjerp dere!

• Liker 6
Skrevet

Men det du snakker om er ikke smokey eyes.

Selvsagt er det det.

Skrevet

Selvsagt er det det.

Hele poenget med søtede øyne er mørk skygge inn mot øyet som gradvis sotes ut. Bruker du mørkere skygge bare i globallinjen og i ytre øyekrok er det ikke sotede øyne, men standard skyggelegging.

• Liker 2
Skrevet

Hele poenget med søtede øyne er mørk skygge inn mot øyet som gradvis sotes ut. Bruker du mørkere skygge bare i globallinjen og i ytre øyekrok er det ikke sotede øyne, men standard skyggelegging.

dette er ikke smokey eyes?

Eller dette?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...