loca11 Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Har vært solbrent av solarium i over 3 dager nå er gnakse hvit egentlig og tok i 35 min ( SKAL ALDRI GJØRE DET IGJEN) men jaa er solbrent i hele mage omerådet og lårene, men magen gjør vondt, jg har smørt meg med aloe vera gel men det hjelper ikke så myeee.. Jeg prøvde å dusje i stad og det var et helvette å få vannet på magen,. Vil dette gå over :/:/:/??? :tristbla: :tristbla:
challenger Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Sånn går det når du i utg.pkt har lys hud og tar sol i 35min! Kanskje du har lært nå da? Men det går nok over skal du se, bare vær flink til å smøre deg inn med aloe vera eller after sun:)
Sophie Trine Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Nei, du kommer til å være solbrent resten av livet ditt... Neida, haha, bare fortsett å smør deg inn som hu over sa, så går det nok bra, og ikke ta solarium på en stund. Endret 25. februar 2012 av Sophie Trine
SmallTalk Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Kostant påførsel av Aloe Vera over flere timer pleier å gjøre susen. Klin på et greit lag, la dette tørke inn og smør på videre. Og ALDRI start med 35 minutter med sol første gangen du tar sol. Det er en grunn til at tabellen på veggen sier maks 6 min første gangen når du er blek.
Vulpes Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Med mindre det er så ille at du må til lege er det vel ikke så mye annet du kan gjøre enn å smøre jevnlig med så ren som mulig aloe vera gel, samt drikke mye vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå