Gjest Hikken Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Jeg sliter med en del sorte prikker på nesen og haka, og jeg lurer på om noen her vet en måte å få de fjernet? Har prøvd slike plasterlignende greier man får kjøpt på Cubus, H&M og lignende, men de fjerner bare 3-4 stykker, og ikke resten. På haka får jeg aldri fjernet en eneste en. Kan klare å klemme ut en eller to, men jeg har så følsom nese så jeg begynner bare å nyse av det.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Continuous renewel serum fra MD formulations!
Avalon Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Den syren fra Jan Marini (tror jeg det het) fungerte som bare fy på meg! Syns ikke så mye om resten av produktene, men bruker fortsatt syren nå og då. Den tok knekken alle, og de holder seg borte veldig lenge!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Kult..jeg har også presset nesen rød. De kommer jo også bare uansett tilbake. Har ingen svarte på haken eller ellers, men på haken har jeg hvite prikker/ormer? Hvordan får man de fjernet?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Kult..jeg har også presset nesen rød. De kommer jo også bare uansett tilbake. Har ingen svarte på haken eller ellers, men på haken har jeg hvite prikker/ormer? Hvordan får man de fjernet? Continuous renewel serum.
Gjest Lilu Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Continuous renewel serum. Funker det da? Hvor lang tid tar det i så fall? Hvilken fuktighetskrem bruker du over?
Vulpes Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Dere som bruker Continious Renewal Serum fra MD Formulations - fikk dere bort alle de sorte prikkene, eller bare reduserte serumet mengden/synligheten? Jeg bruker nemlig også serumet, men er ikke så flink til å bruke det fast. Synes det hjelper litt, men det har hittil ikke fått bukt med problemet.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Først og fremst må man bruke skrubb om man har problemer med blackheads.
Gjest Hikken Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Tusen takk for svar! Skal ta å prøve ut Continious Renewal Serum fra MD Formulations. Jeg bruker jo Rens og masker fra MD, og det er en utrolig bra hudpleieserie
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Dere som bruker Continious Renewal Serum fra MD Formulations - fikk dere bort alle de sorte prikkene, eller bare reduserte serumet mengden/synligheten? Jeg bruker nemlig også serumet, men er ikke så flink til å bruke det fast. Synes det hjelper litt, men det har hittil ikke fått bukt med problemet. Nå har jeg ikke vært så flink til å bruke det i det siste (syk og slapp) og nå ser jeg at det er kommet tilbake. Når jeg var flink til å bruke det fast, var det helt minimalt, dvs noen litt store porer med hvite hudormer på nesevingen. Tidligere hadde jeg ganske mange både hvite og sorte på nesen og store utbrudd med hudormer rundt munnen og røde, stygge merker etter disse. Nå er både hudormene og de rød merkene helt borte. Har brukt rens, skrubb, serum, fuktighetsmaske og illuminating masque fra MD, fuktighetskrem har jeg byttet underveis; har ikke funnet min favoritt der ennå.
Vulpes Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Nå har jeg ikke vært så flink til å bruke det i det siste (syk og slapp) og nå ser jeg at det er kommet tilbake. Når jeg var flink til å bruke det fast, var det helt minimalt, dvs noen litt store porer med hvite hudormer på nesevingen. Tidligere hadde jeg ganske mange både hvite og sorte på nesen og store utbrudd med hudormer rundt munnen og røde, stygge merker etter disse. Nå er både hudormene og de rød merkene helt borte. Har brukt rens, skrubb, serum, fuktighetsmaske og illuminating masque fra MD, fuktighetskrem har jeg byttet underveis; har ikke funnet min favoritt der ennå. Takk for svar. Bruker du morgen og kveld? Jeg får bli flinkere til å bruke det igjen Skrubber også huden noen ganger i uka med MD skrubben.
Nusseli Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Vart är billigast/ bäst att köpa MD? Finns det några affärer som säljer det eller är det bara internet? Vilka produkter borde man ha från MD för att se störst skillnad på problemet?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #13 Skrevet 26. februar 2012 Vart är billigast/ bäst att köpa MD? Finns det några affärer som säljer det eller är det bara internet? Vilka produkter borde man ha från MD för att se störst skillnad på problemet? Feelunique. Der koster det ca en tredjedel av prisen i Norge. MD fås kun kjøpt hos hudpleier i Norge. (mulig de har på norske nettbutikker, men anbefaler ingen av disse.) Produkter fra MD: rens, skrubb, serum og maske (hvis du har en fetere hudtype). Mange har god erfaring med å kombinere dette med ansiktskrem og fuktighetsmaske fra Decleor og Matis, MD er ikke så gode på fukt og det er viktig at huden får nok fukt ellers blir resultatet bare mer kviser, pga at huden kommer i ubalanse.
mari4ever Skrevet 26. februar 2012 #14 Skrevet 26. februar 2012 Jeg ble anbefalt CosmediX clarity serum på www.prettyskin4less.com, siden MD er for røft for min hud. regner med du tåler produktene godt siden du skriver du bruker dem og er fornøyd. dette er mindre røffere mot huden,men veldig effektivt mot hviteheads, sorte prikker og kviser. det inneholder mye beroligende og antibaktrielle ingredienser som virker etter noen dager og er veldig forebyggende. det er mye naturlige oljer i det. anbefales på det sterkeste til de som har kviser og vil ha noe som er mindre røft enn MD. er så glad i det at jeg kan ikke få si det. har fått kvitt kvisene og det kommer ikke flærne heller:) ( hadde store byller av kviser på hele haka og masse rundt nesten og litt på kinn)
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #15 Skrevet 26. februar 2012 Hvis du bruker sensitivvariantene til MD og følger opp med nok fukt, er ikke MD røft for huden, tvert i mot.
Gjest yojo Skrevet 26. februar 2012 #16 Skrevet 26. februar 2012 Dere som bruker Continious Renewal Serum fra MD Formulations - fikk dere bort alle de sorte prikkene, eller bare reduserte serumet mengden/synligheten? Jeg bruker nemlig også serumet, men er ikke så flink til å bruke det fast. Synes det hjelper litt, men det har hittil ikke fått bukt med problemet. Mine er kun redusert, vil jeg si. Funket veldig bra med en gang, men synes jeg har fått litt flere nå. Men vært dårlig til å bruke skrubb i det siste da, så kan ligge der.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #17 Skrevet 27. februar 2012 Continuous renewel serum fra MD formulations! Ïkke for alle desverre. Fikk ikke noe bedre hud, kansjhe litt mindre hudormer. Fikk værre hud, slike store omtrent uklemmelige røde vonde kviser. Og det i massevis! Holdt ut med det i et par mnd før jeg begynte å lete etter årsak siden jeg har lest om at huden skal bli værre før den blir bedre. Da huden ikke ble bedre trodde jeg først det var den fete kremmen som jeg brukte enda jeg har fet (men fuktfattig) hud. Kuttet ut denne og ingen forbedring. Byttet ut rensen min, og det hjalp heller ikke. Byttet ut flere ting men ingenting hjalp. Tilslutt sluttet jeg med serumet, og huden er endelig på vei til å stabilisere seg. Lever heller med noen hudormer, enn storre byllekviser i halve ansiktet! Bare ha i bakhodet at det er ikke alle det serumet fungerer for.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #18 Skrevet 27. februar 2012 Hvilke andre produkter brukte du? Det fungerer ikke for alle, men for de aller fleste. Feelunique har starterkit, så man trenger ikke å kjøpe alt kjempedyrt for å prøve.
firestarter Skrevet 27. februar 2012 #19 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har prøvd utallige produkter som hevder å fjerne sorte prikker, men for meg hjelper ikke annet enn å fysisk fjerne dem selv. Anbefaler å kjøpe et slikt redskap fra eBay. Den gjør utklemming fantastisk raskt og enkelt.
Vulpes Skrevet 27. februar 2012 #20 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har prøvd utallige produkter som hevder å fjerne sorte prikker, men for meg hjelper ikke annet enn å fysisk fjerne dem selv. Anbefaler å kjøpe et slikt redskap fra eBay. Den gjør utklemming fantastisk raskt og enkelt. Jeg har prøvd en sånn greie fra eBay og det fungerte ikke i det hele tatt på meg. Løkkene var for store (var to størrelser) og ingenting skjedde når jeg brukte dem. Jeg synes at det beste er å bruke fingrene, men med dopapir rundt, sånn at man får godt grep i huden og slik at bakterier fra neglene ikke kommer ned i porene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå