Gå til innhold

Gutter, mannfolk, dere av det motsatte kjønn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har følelser for en dame dere tror dere ikke kan få, hvordan oppfører dere dere da ovenfor denne dama?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lar henne fare for seg selv. I grunnen har jeg jo alle odds i mot meg, så hvorfor kjempe en intens kamp og ende opp med å bli utnyttet og såret?

Skrevet

Da skjuler jeg følelsene mine for henne. Turn off med folk som ikke klarer å ta til etterretning at man ikke er interessert.

Skrevet

Hmm.. ok. Jeg tror jeg muligens har kommet med noen dumme uttalelser ovenfor en mann jeg datet som jeg egentlig er interssert i. Problemet er bare at jeg ikke ønsker et forhold (han ga uttrykk for at han heller ikke ønsket det), og nå har han skygget banen fullstendig!

Kan jeg gjøre noe?

Det kan jo selvfølgelig være at han bare fant ut at han ikke trivdes i mitt selvskap, ikke synes jeg var noe ålreit osv. Men det er kjedelig om han har forsvunnet fordi vi begge var enig om at vi ikke ønsket forhold.

Skrevet (endret)

Er vel ikke så mye du får gjort. Spist er spist?

Du kan jo evt. prøve å fortelle han om følelsene dine? I hva slags sammenheng er det du kjenner denne mannen?

Endret av JohnQ
Skrevet (endret)

Hva er det du vil oppnå med denne mannen, om du ikke vil ha forhold, men likevel (etter det jeg forstår) har følelser for ham?

Edit: Beklager, jeg er hverken gutt eller mann, men spørsmålet brant på tunga

Endret av Envy
Skrevet (endret)

Jeg later som hun er fra Mars eller Venus og at jeg ikke forstår hva hun sier samtidig som jeg fortsetter mine fremstøt. :)

EDIT: Ser nå at det var et litt mer spesifikt spørsmål lenger nede i tråden.

Hva er du ute etter om du ikke er interessert i et forhold da? Kanskje du bør fortelle ham hva du er interessert i?

Endret av -J-
Skrevet

Definer mer hvorfor jeg ikke kan få henne. Pga gitte forhold, pga omstendighet, jobb whatnot?

Skrevet

Hmm.. ok. Jeg tror jeg muligens har kommet med noen dumme uttalelser ovenfor en mann jeg datet som jeg egentlig er interssert i. Problemet er bare at jeg ikke ønsker et forhold (han ga uttrykk for at han heller ikke ønsket det), og nå har han skygget banen fullstendig!

Kan jeg gjøre noe?

Det kan jo selvfølgelig være at han bare fant ut at han ikke trivdes i mitt selvskap, ikke synes jeg var noe ålreit osv. Men det er kjedelig om han har forsvunnet fordi vi begge var enig om at vi ikke ønsket forhold.

Når ingen ønsker noe forhold - hva er vitsen?

Bortkastet tid kaller jeg sånt.

Skrevet

Kan jeg gjøre noe?

Kan det vere han gav uttrykk for å ikkje ønske et forhold fordi han skjønte at du ikkje ville, for å slippe "ydmykelsen"? Kan det vere han skygger banen fordi vennskap ikkje er et alternativ for han, at det er anten eit forhold eller ingenting?

Forsøk på vennskap der den eine parten er interessert i meir og den andre ikkje ender dessverre ofte med stadige skuffelsar for den interesserte parten, og ein god porsjon irritasjon for den andre...

Om du egentlig er interessert så bør du vere ærlig med han. Men vist du ikkje ønsker et forhold så er du vell ikkje interessert heller??? :lur:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Vi skriver dagbøker, trøstespiser, griner, trøsteshopper, tenker vonde hevntanker, lar oss irritere oss over alt og alle (særlig tåpelige FB poster), griner litt mer. Etter den første vonde perioden melder vi oss inn i Sats, trener som f...., bruker usannsynlig mye penger på frisør, klær og sminke og sørger for at HUN ser meg i de rette øyeblikkene mens jeg tilsynelatende spiller totalt uinteressert.

Nei vent nå litt.............her er det noe som ikke stemmer helt. Hjælp! :overrasket:

• Liker 2
Skrevet

Er vel ikke så mye du får gjort. Spist er spist?

Du kan jo evt. prøve å fortelle han om følelsene dine? I hva slags sammenheng er det du kjenner denne mannen?

Han er en kollega, så jeg ser han hver dag på jobb. Vi holder selvfølgelig en profesjonell tone på jobb.

Nå vet jeg jo ikke om han har følelser, eller om han bare fant ut at han ikke liker meg. Vil det ikke virke veldig "desperat" om jeg da plutselig forteller han at jeg liker han?

Hva er du ute etter om du ikke er interessert i et forhold da? Kanskje du bør fortelle ham hva du er interessert i?

Jeg vet ikke. :sukk: Har bare lyst til å bli bedre kjent med han, være med han, kose med han, ha det hyggelig sammen.

..men jeg vet ikke hva jeg konkret er interessert i. Kanskje det er derfor han stakk?

Definer mer hvorfor jeg ikke kan få henne. Pga gitte forhold, pga omstendighet, jobb whatnot?

Fordi hun har sagt at det ikke blir noe forhold.

Skrevet

Gjør det jeg kan for å fortrenge følelsene.

Skrevet

Hvis det er en kollega så vær VELDIG forsiktig! Har selv aldri hatt det så ille som da jeg måtte komme over en kollega jeg var nødt til å omgås i lang til etterpå...

Gjest Maruwan
Skrevet

Drikker meg dritings og sier "du er schå jævla deilig, deiligscht i hele verden!!".

Pleier å gjøre susen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke. :sukk: Har bare lyst til å bli bedre kjent med han, være med han, kose med han, ha det hyggelig sammen.

Hva med å fortelle ham akkurat det?

Trenger det om å være så vanskelig egentlig?

:)

Skrevet

Hvis dere har følelser for en dame dere tror dere ikke kan få, hvordan oppfører dere dere da ovenfor denne dama?

Vanskelig å svare på dette. Mange går rundt å tror at de ikkje har sjangs på damer de faktisk har sjangs på. Sliter ikke med dette problemet^^

Om dama har avist meg så aksepterer eg det og går videre til neste, ferdig arbeid.

Skrevet

Fordi hun har sagt at det ikke blir noe forhold.

Ah. Siste som sa det til meg, vi var sammen i et år. ^^,

• Liker 1
Skrevet

Drikker meg dritings og sier "du er schå jævla deilig, deiligscht i hele verden!!".

Pleier å gjøre susen.

Huff, gjort en gang for mye :tristbla:

Men ellers - tar ikke kontakt, men svarer hvis hun skulle snakke med meg på forskjellige arrangement.

Skrevet

Ah. Siste som sa det til meg, vi var sammen i et år. ^^,

Ja, da holdt hun jo ihvertfall det hun sa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...