Casall Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Bruker dere nattkrem? Hvorfor/hvorfor ikke? Har det noe for seg? I såfall, hvilke anbefaler dere? Bruker mest Decleor, Dermalogica og MD, så helst noe derfra.
Gjest "gjest" Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har fra Shiseido. Funke fjell.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Jeg bruker det fordi jeg da kan bruke en tyngre krem, siden det ikke gjør noe om jeg blir blank om natta. Matis sin i Delicate-serien (den rosa serien) er god! Og så hender det jeg bare bruker fuktmasken til Decleor som nattkrem.
AnneBonny Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Bruker dere nattkrem? Hvorfor/hvorfor ikke? Har det noe for seg? I såfall, hvilke anbefaler dere? Bruker mest Decleor, Dermalogica og MD, så helst noe derfra. Bruker nattkrem: Ja/Innimellom ved behov. Hvorfor: Den hjelper huden min til å pleie seg mens jeg sover.(Finnes mange forskjellige) Anbefal: Decleor night balm synes jeg er bra. (Jeg bruker den som gir fukt). Eller Hydra floral masken fra samme merke:) Endret 25. februar 2012 av AnneBonny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå