AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvor ofte skifter dere bind under mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Del Skrevet 24. februar 2012 to-tre ganger daglig. kommer an på hvor store blødninger jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Del Skrevet 24. februar 2012 1-2 ganger i timen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Del Skrevet 24. februar 2012 Bruker ikke bind, men moon cup. Blir som regel 2 ganger i døgnet, og en gang i døgnet de siste tre dagene. Veldig ålreit! Man glemmer nærmest at man har mensen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. februar 2012 #5 Del Skrevet 24. februar 2012 Hver gang jeg er på do, dvs rundt 6-9 ganger i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 24. februar 2012 #6 Del Skrevet 24. februar 2012 3 ganger daglig. Kjenner folk som skifter hver time, men det høres veldig upraktisk ut. Med mindre det er total krise, holder jeg meg rundt 3 om dagen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #7 Del Skrevet 24. februar 2012 Dere som bytter omtrent hver time, er det fordi dere blør så mye? Eller bruker dere små bind (feks stringbind)? jeg bytter ca 3 ganger daglig....Noen ganger oftere de 2 første dagene,da blødningen er sterkest. Også har jeg håndkle under rumpa om natten de første dagene, i frykt for å blø igjennom hvis jeg ligger i en "rar" stilling om natta...Skjer heldigvis sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. februar 2012 #8 Del Skrevet 24. februar 2012 Jepp, pga blør mye pg pga det er mest hygienisk med tanke på at det kan begynne å lukte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #9 Del Skrevet 24. februar 2012 Dere som bytter omtrent hver time, er det fordi dere blør så mye? Eller bruker dere små bind (feks stringbind)? Fordi jeg blør gjennom hvis ikke. Jeg bruker store inkontinensbind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #10 Del Skrevet 24. februar 2012 Skifter om morgenen, kanskje til lunch hvis jeg blør mye/er i en sosial setting, ved middagstider og før jeg legger meg. 3-4 altså. Hvis jeg bare er hjemme så venter jeg lenger med å skifte, og hvis jeg er ute blant folk så skifter jeg oftere. Vasker meg godt hver gang jeg skifter. Jeg blør lite, så ofte blir det til at jeg skifter mer etter klokka enn etter behov. Om natta blør jeg oftest ingen ting, men har likevel bind på meg pga tiden før og etter selve søvnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #11 Del Skrevet 24. februar 2012 1 gang i timen hvis jeg bruker engangsbind. annen hver time om jeg bruker tøybind. hver 4 time om jeg bruker menskopp i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #12 Del Skrevet 24. februar 2012 Ved behov. Jeg har veldig kraftige blødninger over en kort periode, så selv med tampong kan jeg måtte skifte alt fra etter 30 min til 2-3 timer. Den siste dagen med litt tilfeldig blødning, kan jeg gå med et bind (nesten) hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. februar 2012 #13 Del Skrevet 24. februar 2012 hver fjerde time ca. Oftere om jeg blør mye. (Har som regel en dag hvor det er litt blod og resten er bare brunt utflod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 25. februar 2012 #14 Del Skrevet 25. februar 2012 Ved behov. Jeg har veldig kraftige blødninger over en kort periode, så selv med tampong kan jeg måtte skifte alt fra etter 30 min til 2-3 timer. Den siste dagen med litt tilfeldig blødning, kan jeg gå med et bind (nesten) hele dagen. Sånn var det her og. Nå har jeg hormonspiral og skifter truseinnlegg tre ganger i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 25. februar 2012 #15 Del Skrevet 25. februar 2012 Har aldri tenkt over antall ganger, men skifter ved behov.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #16 Del Skrevet 25. februar 2012 Vasker dere dere alltid når dere skifter bind? Om dere bare har blødd bittelitt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #17 Del Skrevet 25. februar 2012 Kjenner folk som skifter hver time, men det høres veldig upraktisk ut. Med mindre det er total krise, holder jeg meg rundt 3 om dagen. Du får det til å høres ut som om folk skifter bind ofte fordi de synes det er gøy... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 25. februar 2012 #18 Del Skrevet 25. februar 2012 De første 2-3 dagene så må jeg skifte bind ca hver time. Bruker slike nattbind også om dagen siden jeg blør ganske mye. Disse dagene så dusjer jeg hver kveld og vasker meg nedentil om morgenen. Resten av perioden så skifter jeg etter behov og dusjer bare om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #19 Del Skrevet 25. februar 2012 Bruker ikke bind, det lukter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 25. februar 2012 #20 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg skifter når jeg går på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå