Casall Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Har i mange år brukt Glo minerals, men vurderer nå ID.. Hvordan er dekkevnene? Har alltid brukt både foundation og pudder, må ha noe som dekker og holder i noen timer. Hvilken erfaring har dere generelt? Hvilke nettsider selger ID billigst? Og hvilken farge er vanligst? Hvilke kost bør man bruke? På forhånd takk.
mEditari Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg bruker medium beige, og kabuki for å påføre. Jeg skulle nok hatt beige nå på vinteren. Om du har mulighet bør du stikke innom en butikk som fører dem så du får valgt deg riktig farge - umulig å velge farge på nett syns jeg.
Gjest "gjest" Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Prøv http://meowcosmetics.com/ i stedet. Billigere blir det også.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Jeg syns ikke dekkevnen til ID er så veldig god. Har litt uren hud, med noen arr etter kviser og store porer og røde partier så trenger god dekkevne, og jeg syns ikke ID var god nok, den er mye bedre enn endel rimelige merker jeg har prøvd og jeg brukte ID en god stund, men så prøvde jeg mineral hygienics og gikk over til den fordi den har bedre dekkevne syns jeg. Jeg kjøpte ID på feelunique. Brukte ID sin kost. Bestilte førte gang et sånn mini-starter kit (vet ikke om de har det lenger), der var det med en liten boks vanlig foundation, en liten boks matt foundation, en mini boks med consealer og consealer børste og foundation børste, det var et veldig greit starter kit, kostet under 200 kr også. Jeg brukte fargen fairy light, men det var egentlig litt lys til meg, men den som var et hakk mørkere ble for brun for meg så det så ut som solpudder, har nok mye med at jeg har litt ujevn hudfarge med røde partier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå