Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg hos hudpleier. Ett av målene for timen var å finne ut av hva hudpleieren mente om min hud, og hvilken produkter hun mente jeg burde bruke. Huden min var ifølge henne normal, men litt fuktfattig.

Damen jeg var hos var i 50-årene og har holdt på med hudpleie i hele sin karriere. Hennes følgende ord var at serien Exuviance var det beste hun hadde funnet, og at veldig mange var fornøyd med dette. Endelig hadde hun funnet sin drømmeserie fortalte hun. Exuviance var også det hun brukte på meg på timen i går. Huden føles myk, men idag har jeg merket at det begynner å komme noen underliggende kviser allerede. Hun rådet meg til å prøve en starterkitt-pakke, men det hadde jeg ikke penger til der og da.

Er det noen som bruker dette merket, og hva er deres erfaringer? Er det verdt ett forsøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bare prøvd de sterkeste produktene derfra, siden jeg har problemhud, men jeg er ikke helt fornøyd. Merket liten eller ingen bedring på sorte prikker og kviser, og følte huden ble tørr og stram. Ble heller ikke mindre blank.

Men det er godt mulig produktene deres for normal hud er bedre. Hvis du vil spare penger så er det mange som selger Exuviance på Ebay. :)

Skrevet

Det er laget en tråd om dette nokså nylig - kom litt tilbakemeldinger på den.

Jeg trodde forøvrig man ikke fikk Exuviance fraktet til Norge, jeg?

Jeg har fuktfattig hud/tørr hud som fort reagerer med utbrudd og er ikke spesielt fornøyd med Exuviance.

Gir ikke mer utbrudd, men forbedrer heller ikke. Og jeg får overhodet ikke nok fukt - så blir ikke gjenkjøp for min del tror jeg.

Koster litt for mye til at det ike gir noen effekt overhodet.

Men min søster som har acne-prone hud(olje, ikke tørr) bruker hele serien, og er fornøyd. Hun har nokså fin hud nå.

Skrevet

Har hørt veldig mye positivt om denne serien, men også litt negtivt.

At man får kviser etter behandling hos hudpleier er helt vanlig, derfor anbefaler man ikke at man gjør dette rett før man skal noe spesielt (rett for bryllup f.eks.) Når huden blir godt renset, kommer mange underliggende urenheter opp til overflaten. Dette er også helt vanlig at skjer når man begynner med produkter med syrer. Urenhetene kommer opp til overflaten. Det blir verre før det blir bedre mao.

Skrevet

Jeg kjøpte det på afroditeklinikken, fikk anbefalt det som etterbehandling etter brasilian wax. Bruker den ellers som body lotion og er kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg har normal hud og har brukt Exuviance siden jeg var 25 år, er 30 nå.

Har bare positivt å si om de produktene, jeg har fått mye mye finere hud.

Produktene dems er mye billigere å bestille fra for eks Ebay dersom du vet hva du skal ha, det er vel nesten halve prisen, er alltid der jeg bestiller fra.

Her er de produktene jeg bruker:

Rens + toner morgen kveld etterfulgt av SkinRise Bionic Toner (boks med ferdige pads med fuktighetsgivende fruktsyre, disse er så drøye i bruk at jeg klipper en pad i 4, så holder de myyye lengre)

Øyekrem bytter jeg mellom Brightening Bionic Eye Creme på slitne dager som reduserer poser og mørke ringer, denne funker superbra og reduserer fine linjer

Og på bedre dager,/kvveld bruker jeg Hydrating Eye Complex som forebygger fine linjer og gir masse fukt.

Jeg bruker også et serum mot pigmentflekker som jeg ike husker hva heter nå

Så bruker jeg dagkremen dems som heter Fundamental Multi-Protective Day Cream

Nattkrem bruker jeg Ultra Restorative Creme (denne blir omtalt som anti aging, men derfor jeg bruker den er rett og slett fordi den gir masse masse fuktighet uten å gi meg kviser, så våkner med silkemyk hud)

Eneste jeg ikke har vært fornøyd med er serumet mot pigmetflekker, der kan ikke se nevneverdig forbedring, så jeg skal ta en Obagi kur til vinteren for å få fjernet disse.

Dersom du vil teste ut så trenger du ikke alle disse produktene på en gang, mine fav er hvertfall padsene, øyekremen mot mørke ringer og nattkremen selv om jeg er super fornøyd med de andre og.

Ellers så er jo dette fruktsyrebaserte produkter, så vær flink med å bruke høy solfaktor, hvertfall om sommeren dersom du skulle ta i bruk Exuviance, men det gjelder vel forsåvidt all hudpleie :)

Lykke til og håper det var til hjelp:)

Skrevet

Glemte å skrive at huden min også er fuktfattig sånn som din.. :)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en serie man helst burde bruke hele hudpleieserien?

Jeg har prøvd dagkremen, men er ikke fornøyd da den ikke gir meg nok fukt.

Kan det være dårlig å bruke nåværende dagkrem som jeg vet fungerer, samt nattkremet til Exuviance for eksempel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...