Gå til innhold

Har så lyst på en latino-unge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tittelen sier seg selv. Har alltid likt latinounger,de er så søte. Men hvordan kan jeg skaffe meg en? Jeg er singel og jeg MÅ være gift for å kunne få barn, pga jeg er katolikk. Kjenner ingen latinos jeg kan hooke opp med heller.. damn. :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, "latino-unger" er sikkert søte de, men det er ikke den beste grunnen jeg har hørt for å ville skaffe barn. Du virker nokså umoden. Kanskje du skulle vente noen år, finne en partner du kan tenke deg å dele en så viktig oppgave som foreldrerollen med, som har de kvalitetene du ønsker deg av partner og far til ditt barn, uavhengig av herkomst? ;)

• Liker 11
Skrevet

Ja, ja, nå har jeg sett dette svart på hvitt også. Er de mulig? :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Det var virkelig det riktige grunlaget for å få barn...

• Liker 6
Skrevet

Man får kjøpt latino-dukker på Brio.

• Liker 21
Skrevet

Du kan jo ta deg en tur til Bolivia, det er visst fruktbart etter det jeg har skjønt.

• Liker 14
Skrevet

Jeg har en latino-unge i magen :sjarmor:

Skrevet

Jeg har en latino-unge i magen :sjarmor:

Gi henne oppskriften da, ikke vær så egoistisk.

• Liker 31
Skrevet

Er det for slemt å si at jeg har lyst til at du skal bli fratatt retten til å reprodusere deg...? :sjenert:

Hvorfor det? Jeg har alltid ønsket meg en latinounge. Det er en drøm. En gutt som skal hete Alejandro. Kan ikke noe for at jeg vil ha det..

Skrevet

Dette bør være en spøk.

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Hvorfor det? Jeg har alltid ønsket meg en latinounge. Det er en drøm. En gutt som skal hete Alejandro. Kan ikke noe for at jeg vil ha det..

Er dette et seriøst spørsmål?

• Liker 3
Skrevet

Gi henne oppskriften da, ikke vær så egoistisk.

Få en latin-amerikaner til å få utløsning i skjeden din rundt der tidspunktet du har eggløsning. Ekke verre enn det!

• Liker 5
Skrevet

Det skulle vært innført visse obligatoriske tester man måtte tatt, før man fikk lov til å reprodusere. Da hadde man sluppet en mange drittforeldre og ulykkelige barn..

• Liker 6
Skrevet

Ja, tittelen sier seg selv. Har alltid likt latinounger,de er så søte. Men hvordan kan jeg skaffe meg en? Jeg er singel og jeg MÅ være gift for å kunne få barn, pga jeg er katolikk. Kjenner ingen latinos jeg kan hooke opp med heller.. damn. :sjenert:

Unnskyld at jeg sier det, men barn er ikke dukker. Ok?

• Liker 2
Skrevet

Få en latin-amerikaner til å få utløsning i skjeden din rundt der tidspunktet du har eggløsning. Ekke verre enn det!

Men hun er jo katolikk, må være gift kan du skjønne. :skravle:

• Liker 1
Skrevet
Jeg er singel og jeg MÅ være gift for å kunne få barn, pga jeg er katolikk.

I så fall krysser jeg fingrene for at du aldri noensinne blir gift.

• Liker 1
Skrevet

Du får gifte deg med en latin-amerikaner da?

• Liker 3
Skrevet

Er du sikker på at de er like søte 24 timer i døgnet?

Jeg trr du vet svaret på spørsmålet ditt selv. Jeg antar du vet hvordan barn blir til. Om du vil ha en latino unge, og ikke er latino selv må du da få barn med som er det.

Men at de er søte er så klart ikke et godt nok grunnlag for å få barn.

Gjest "gjest"
Skrevet

Tror heller vi bør snakke om hvorfor du ønsker deg akkurat en "latino unge".

• Liker 1
Skrevet

Tror heller vi bør snakke om hvorfor du ønsker deg akkurat en "latino unge".

Hvorfor må "vi" snakke om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...