Gjest Wei Wei Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 1. Hvor lang tid tok det før du falte for han/henne etter x-antall dater? 2. Hvorfor falte du for h*n ?
Steinar40 Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg tror det er nødvendig å finne tonen allerede på første date. Ihvertfall for meg. Ellers blir det vanskelig. Man må rett og slett like hverandre. Både når det gjelder utseendet og personkjemi. Det er min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Visste hvem han var fra før, men hadde aldri kjent ham...Ble forelsket etter 2.daten. Men ikke han dessverre...
KaDust Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Jeg falt for han første gangen vi møttes. Så, før første date altså.
Kala Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Ni år.. Hvertfall den stunden det tok før jeg åpna øynene for han og for hva jeg faktisk følte for han.. Jeg har alltid hatt utrolig sansen for han, han har et stort hjerte, gode verdier og er generelt sett bare herlig. Det har jeg alltid synst
juliane Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Jeg likte ham veldig godt på første date, enda bedre på andre date (så godt at jeg endte opp med å overnatte), men tror kanskje jeg falt for ham da jeg våknet opp om morgenen etter andre date og ting bare var hyggelig og ikke kleint i det hele tatt.
MissStiles Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Jeg falt for humoren hans allerede første gang vi møttes. Allerede den gang hadde jeg lyst til å spørre om tlfnr hans men jeg datet noen andre. Andre gang vi møttes, på en fest, bestemte jeg meg at jeg skulle sjekke han opp. Og det funket. I løpet av den kvelden hadde vi blitt enig om å ta en date et par dager senere.
Gjest Levitate Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Falt for han første gang vi koste oss og så film sammen, ettersom han var så søt. Tilbydde meg mat og drikke, lot meg bestemme film og var skikkelig snill mot meg.
solch Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Falt for han første gang vi pratet ilag. Falt for alt med han. Han er fin både inni og uttenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå